נתניהו האריך את כהונתו של הרמטכ"ל גנץ בשנה נוספת

נתניהו: "ב-3 השנים האחרונות מוביל הרמטכ"ל גנץ בהצלחה מרשימה את צה"ל מול אתגרים ביטחוניים מהמורכבים שידעה מדינת ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את המלצתו של שר הביטחון משה יעלון והחליט להאריך בשנה נוספת את כהונתו של הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ. הארכת כהונתו של רא"ל גנץ תובא לממשלה בישיבתה הקרובה ביום שלישי הבא. אמש נפגש ראש הממשלה נתניהו עם הרמטכ"ל רא"ל גנץ ועידכן אותו בהחלטה.

נתניהו אמר כי "ב-3 השנים האחרונות מוביל הרמטכ"ל גנץ בהצלחה מרשימה את צה"ל מול אתגרים ביטחוניים מהמורכבים שידעה מדינת ישראל. בני גנץ מוביל את צה"ל בערכיות, במקצועיות ובהישגיות. אני, שר הביטחון והרמטכ"ל, וראשי מערכת הביטחון, עובדים יחד יומם וליל למען ביטחונם של אזרחי ישראל, ולמען ביצור כוחה והבטחת עתידה של מדינת ישראל".

יעלון אמר כי "הרמטכ״ל רב-אלוף בני גנץ מוביל בשנתיים וחצי האחרונות את צה״ל להישגים שאת רובם איני יכול לפרט, אך הם מאפשרים לאזרחי ישראל להמשיך בשגרת חייהם ולמדינת ישראל להמשיך לפרוח ולשגשג. בתקופה בה המזרח התיכון חווה סערות חסרות תקדים בהיקפן, ובפנינו ניצבים אתגרים כבדים וחסרי תקדים, מקרוב ומרחוק, אני סבור כי הרמטכ״ל גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון, ולכן המלצתי לראש הממשלה בנימין נתניהו להאריך את כהונתו בשנה נוספת.

"הרמטכ״ל מביא עימו לתפקיד מקצועיות, נחישות, אחריות ונועם הליכות, ובטוחני כי גם בשנה הרביעית לכהונתו הוא ימשיך להוביל את צה״ל כצבא חזק ומתקדם, רב עוצמה ומרתיע, שמאפשר לנו מקבלי ההחלטות להוביל את מדינת ישראל באחריות ובשיקול דעת לביטחון ולהצלחות בכל תחומי החיים"