סקר הפרסומות: מילקי - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן זוכה לאהדה גבוהה יותר בקרב גברים ■ הפרסומות של מילקי ובזק מדורגות גבוה בזכורות אף שלא שודרו השבוע

את משבצת הפרסומת הזכורה של השבוע חוזרת לאכלס הפרסומת למילקי Shake של חברת שטראוס, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, לאחר שגם לפני שבועיים דורגה בראש הטבלה. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

הישג זה ראוי לציון במיוחד לאור העובדה שהפרסומת של מילקי כלל לא שודרה בשבוע האחרון - כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

לפי נתוני יפעת, גם הפרסומת של בזק כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון, אך הצליחה להתברג במקום השלישי בטבלת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת האהובה של השבוע האחרון היא הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובה של הפרזנטורית הקבועה שני כהן. עם זאת, שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.3%.

מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת ניכר כי הפרסומת זוכה לאהדה גבוהה יותר באופן יחסי בקרב גברים, וכן ששיעורי האהדה לפרסומת יורדים ככל שעולה הגיל.

זה השבוע השני ברציפות שהקמפיין של אורנג', באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. בקמפיין הושקעו בשבוע האחרון כ-990 אלף דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר הושקע בקמפיין זה סכום גבוה משמעותית - 1.9 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון דומה למספרן בשבוע הקודם לו, ועומד על 502 (לעומת 491 בשבוע שעבר).

עם זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית בהשוואה לשבוע הקודם, ועומד על כ-28 מיליון דולר, בהשוואה ל-44.9 מיליון דולר שהושקעו אז.

אהובות וזכורות 8-12 בספטמבר 2013
 אהובות וזכורות 8-12 בספטמבר 2013