טסים לחו"ל? כך תוכלו לחסוך עד כ-60% בכרטיסי הטיסה

אתר נסיעות בריטי מצא כי אם תזמינו את כרטיס הטיסה כחודשיים לפני מועד הנסיעה, תוכלו לחסוך בין 18% ל-61% בעלויות הכרטיס

כל אחד שמתכנן חופשה או נסיעה לחו"ל ודאי נתקל בדילמה הזו: האם להזמין את כרטיס הטיסה חודש מראש או אולי יומיים לפני המועד המתוכנן? אתר נסיעות בריטי טוען כי מצא את הנוסחה המושלמת למועד הזמנת הכרטיס, כך שתוכלו לחסוך עד כ-60% בעלויות הטיסה.

בניגוד לדעה הרווחת, לא תצליחו להוזיל את כרטיס הטיסה בין אם תזמינו אותו שנה מראש ובין ב"דקה ה-90". לפי אתר הנסיעות momondo.co.uk, המועד המושלם להזמין את כרטיס הטיסה הוא 59 יום לפני הנסיעה.

במומונדו טוענים כי הם בחנו את 13 הטיסות הפופולריות ביותר שמזמינים באתר, בעיקר טיסות היוצאות מלונדון ליעדים שונים באירופה, בכללם פריז, ברלין, מדריד ואמסטרדם, אך גם טיסות בינלאומיות ליעדים כגון ניו-יורק, לוס אנג'לס ואיסטנבול.

לפי האתר הבריטי, הנוסעים יכולים לחסוך בין 18%-61% ובממוצע כ-38% בעלויות כרטיס הטיסה, על-ידי הזמנת הכרטיס 59 יום לפני מועד הנסיעה המתוכנן.

ההשוואה שערכו במומנדו נערכה לגבי מועדי הטיסה היקרים ביותר - בדרך-כלל יום הטיסה. ממצאי הבדיקה שערכו במומונדו העלו כי את הכרטיסים הזולים ביותר ניתן להזמין בין 54 יום ל-66 יום לפני מועד הטיסה המתוכנן, ובממוצע 59 יום.

עם זאת, במומונדו מציינים כי לצד מועד הזמנת כרטיס הטיסה, קיימים משתנים נוספים שעלולים להשפיע על מחיר הכרטיס, כגון העונה שבה טסים, הזמן שבו יוצאת הטיסה (טיסות לילה נחשבות לזולות יותר) וכן יעדי המוצא ווהנחיתה.