גאדג'טים: סמסונג גלקסי טאב 3 - טאבלט עמוס בתוכן מגוון

הטאב 3 מתומחר במחיר יחסית נוח, הוא כולל תוכן רב שלא מגיע עם טאבלטים אחרים ומציע מסך שכיף להשתמש בו

החנויות עמוסות בטאבלטים, אך ההבדלים מעורפלים והצרכנים מתקשים לבחור ביניהם על סמך נתוני חומרה בלבד. בסמסונג ישראל הבינו שיהיה להם קשה להתבלט בזכות החומרה, והלכו לכיוון התוכן. גלקסי טאב 3 הוא טאבלט האנדרואיד הראשון בארץ שמגיע טעון בכמות נאה של תוכן.

תוכן: סמסונג מציעה מנוי לחצי שנה במתנה לאפליקציית ה-VOD שלה. השירות כולל מגוון סרטי קולנוע של אולפני דיסני, וורנר, מיראמקס, תוכניות טלוויזיה של "רשת" ותוכניות ילדים מקלאסיקלטת. עלות מנוי לאחר מכן עומדת על 30 שקל לחודש. מלבד תכני וידיאו, סמסונג מציעה גם את אפליקציית הספרים "עברית". רוכשי טאבלטי סמסונג יקבלו במשך שנה, ספר אחד חינם בכל שבועיים.

מסך: המסך בגודל 8 אינץ' ברזולוציית 1280 על 800 פיקסלים באיכות טובה מאוד. תכונה בשם Reading Mode מספקת תאורה בגוון ורדרד-חום שקצת יותר נעים לקריאה.

מצלמה: חיישן של 5 מגה פיקסל ללא פלאש אבל עם מיקוד אוטומטי. התוצאות לא טובות באור יום, בעיקר בגלל רעשים ותצוגה לא מספיק טובה של הפיקסלים. במקומות סגורים קיים גירעון רב.

חומרה: הטאב 3 מגיב בצורה חלקה, הוא מגיע עם מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, 1.5 ג'יגה זיכרון ו-16 ג'יגה זיכרון פנימי לאחסון פלוס יכולת הרחבה באמצעות כרטיס. סוללה בהספק של 4450 מילי אמפר שנותנת תוצאות עבודה טובות, התקן GPS ומשדר אינפרא אדום לשימוש בטאבלט בתור שלט רחוק עבור הטלוויזיה ומוצרי מדיה אחרים בבית. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת ג'לי בין (4.2.2). המשקל יחסית קל ועומד על 314 גרם.

שיתוף: הטאב 3 תומך בטכנולוגיית מירורלינק, המאפשרת שיקוף מסך הטאבלט על מסך הטלוויזיה. היכולת הזו עובדת בעיקר על דגמי סמארט TV של סמסונג או באמצעות מתאמים לטלוויזיות.

בשורה התחתונה: הטאב 3 מתומחר במחיר יחסית נוח, הוא כולל תוכן רב שלא מגיע עם טאבלטים אחרים ומציע מסך שכיף להשתמש בו.

מחיר: 1,700 שקל.

ציון: 8.5.