אריה דרעי: "החמרה במצבו של הרב עובדיה יוסף"

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי בשעה האחרונה חלה החמרה במצבו של מנהיגה הרוחני של התנועה ■ "אני פונה לכל אחד ואחת, דתיים וחילונים, להתאחד בשעה זו ולהתפלל לרפואתו"

יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי, אומר כי בשעה האחרונה חלה החמרה במצבו של מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם. "אני פונה לכל אחד ואחת, דתיים וחילונים, להתאחד בשעה זו ולהתפלל לרפואתו, והיושב במרומים לא ישיב ריקם תפילת רבים".

הרב יוסף בן ה-93, אושפז בין שבת לראשון בעקבות הרעה במצבו הבריאותי. גם בתחילת החודש פונה הרב לבית החולים הדסה עין כרם בשל כאבים עזים שמהם הוא סובל. מבית החולים הדסה עין כרם נמסר אז כי הרב הגיע לבית החולים לאחר שרופאו האישי בדק אותו בביתו, ובהתייעצות עם הרופאים בהדסה הוחלט לאשפזו למשך הלילה. מצבו הוגדר אז יציב והוא היה בהכרה מלאה.

עם היוודע על אישפוזו מועצת חכמי התורה קראה הלילה לציבור הרחב בארץ ובתפוצות להתפלל לרפואות של הרב עובדיה יוסף. בשבועות האחרונים התאשפז הרב מספר פעמים שבמהלכם אף נותח.

בינואר האחרון פונה הרב עובדיה לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שחש ברע במהלך תפילה. הוא הועבר לחדר המיון, שם עבר מספר בדיקות. בשנת 2006 הובהל הרב מספר פעמים לבית החולים ואף עבר צנתור בלבו שהסתיים בהצלחה.

הרב עובדיה יוסף נולד בשנת 1920 בבגדד, כבן למשפחה בת 5 בנים ו-3 בנות. הוא עלה לארץ בשנת 1923 וכיהן כרב הראשי הספרדי בין השנים 1983-1973 ונחשב לאחר מגדולי פוסקי התורה.