סוף עונה: אילו הנחות מציעים מעצבי האופנה והתכשיטים?

בקרב מעצבי האופנה אפשר למצוא בימים אלה את שיא ההוזלות על פריטים מקולקציית הקיץ, כך שאפשר להתפנק על פריטים מוצלחים ב50%-70% הנחה

רגע לפני שנפנה את מדפי הקיץ בארון, כדאי להוסיף להם כמה פריטים. בקרב מעצבי האופנה אפשר בימים אלה למצוא את שיא ההוזלות על פריטים מקולקציית הקיץ, ולצידם גם מעצבי התכשיטים, כך שאפשר להתפנק על פריטים מוצלחים ב50%-70% הנחה.

המעבר בין עונות הוא תירוץ מצוין להנחות אטרקטיביות

כדאי להתחיל את רכישת הבגדים והאביזרים דווקא בחנויות המעצבים שבדרך-כלל מדירים מהן רגליים ושיש בהן פריטים הראויים להשקעה מיוחדת, שאורך חייהם חוצה טרנדים ואופנות.

בעידן הגלובליות של ענקיות אופנה מסחריות שצצות כמו פטריות בכל פינה ומשבטות את כולנו, פריטים חדשניים ועיצובים מסעירים נותרו נחלתם הבלעדית של מעצבים עצמאיים, שנותרה בידיהם הפריבילגיה להשיק פריטי לבוש נועזים, אוונגרדיים יותר, המזוהים עם כתב-ידם הייחודי. רובם מתמקדים במגמות מוכרות יותר כמו רטרו, פשטות ומינימליזם.

אופנת הקיץ הנוכחי התאפיינה בסגנון עשיר, בוגר ואלגנטי, ולכן קל למצוא בחנויות פריטים קלאסיים שיוכלו להשתלב גם בעתיד עם מה שכבר יש בארון. למי שכבר יש בגדים בסיסיים מוצלחים במלתחה, ההמלצה היא לקנות דווקא פריטים סופר אופנתיים - החורף הישראלי מתעתע, כך שדווקא הפריטים הקלילים של עונת המעבר הם אלה שיוכלו להעניק למלתחה את הנופך האופנתי העכשווי והפרקטי.

הנחת היסוד היא שבקניות בסוף העונה אין מציאות. הדברים הטובים של המעצבים נותרים יקרים באופן יחסי, ובכל זאת המעבר בין העונות הוא תירוץ מצוין עבורם להנחות אטרקטיביות במיוחד.

כדאי לזכור כי בחנויות רבות לא ניתן להחליף סחורה שנקנתה במכירת סוף עונה ובמבצעים, אז לפני שמתפתים לרכוש מוצר רק בגלל ההנחה המשמעותית שניתנה עליו, בדקו אם אפשר להחליפו, או לפחות ודאו שלא ייקבר בארון.

סוף עונה
 סוף עונה

סוף עונה
 סוף עונה

סוף עונה
 סוף עונה

סוף עונה
 סוף עונה