המתחרים של פסטה Barilla מעלים קמפיין ידידותי לקהילה הגאה

יצרנית הפסטה Barilla נאלצה להתנצל לאחר שיו"ר החברה התבטא נגד הומואים

יצרנית הפסטה הגדולה בעולם Barilla לא תרצה לזכור את השבוע האחרון. ההתבטאות האומללה של יו"ר החברה, גווידו ברילה, כי לא יאפשר להומואים להופיע בפרסומות של החברה, עולה בינתיים לענקית הפסטה ביוקר. לא רק ש-Barilla נאלץ להעלות סרטון ולהתנצל, עכשיו גם אחת המתחרות מנצלת את המומנטום ומוסיפה לכאב הראש האיטלקי.

חברת ברטולי העלתה בעמוד הפייסבוק שלה תמונה שבה רואים סוגים שונים של פסטה מתרועעים ביחד, כולל שתי חתיכות פסטה פנה שמחזיקות ידיים, ולצד התמונה הופיע הכיתוב באיטלקית: "אהבה ופסטה לכולם".

"רק רצינו להפיץ את החדשות שברטולי בעד כולם, בעיקר אלה עם קיבה ריקה", אמרו ב-Orca im Hafen, סוכנות הדיגיטל שמפעילה את עמוד הפייסבוק של ברטולי בגרמניה. ברטולי ידועה כידידותית לקהילה הגאה במשך שנים ואף הציגה זאת בעבר בסרטון פרסומת.

גם ברשת התגובות נגד Barilla לא הפסיקו. באחד המקרים הוקמה קבוצה הקוראת להחרים את מוצרי הפסטה של Barilla. בנוסף, יצירות שונות שהועלו לרשת, בהן רואים קופסאות מלאות של פסטה מושלכות לפח, תמונה של מזלג שעושה אצבע משולשת ובה תקועה פסטה וכן עיצובים נוספים על מוצרי חברה נוספים. באחד המקרים אף הלכו רחוק מדי והציבו צלב קרס על עטיפת אחד ממוצרי החברה לצד דמותו של היטלר בלבוש של שף.