"ישראל היום" ביטל לעובדיו את המנויים ל"ידיעות אחרונות"

העובדים, שהמנוי לעיתון המתחרה שימש אותם לצורכי עבודה, קיבלו על כך הודעה השבוע ■ המנויים לעיתונים האחרים המשמשים את כתבי "ישראל היום" לא בוטלו

העיתון "ישראל היום" ביטל עשרות מנויים לעיתון "ידיעות אחרונות" ששימשו את עובדיו. ל"גלובס" נודע כי העובדים, שהמנוי לעיתון המתחרה שימש אותם לצורכי עבודה, קיבלו על כך הודעה השבוע.

יש לציין כי המנויים לעיתונים האחרים המשמשים את עיתונאי "ישראל היום" לא בוטלו. יש להניח כי מדובר בעיקר במהלך הצהרתי, ופחות כזה שגורם נזק כלכלי מהותי ל"ידיעות".

שני העיתונים נחשבים לנפוצים ביותר בישראל. על-פי סקר TGI, בתום המחצית הראשונה של 2013 רשמו שני העיתונים המובילים חשיפה זהה של 36.9%.

בחודשים האחרונים מחריפה האיבה בין העיתון של שלדון אדלסון לבין "ידיעות אחרונות" של נוני מוזס. בין היתר מפרסם "ישראל היום" אחת לכמה זמן סדרת מאמרים תחת הכותרת "אימפריית הרשע", השולחת חיצים ישירים בעיתון המתחרה, באופן שנחשב לחריג בעיתונות המקומית. בעוד ש"ישראל היום" מחזיק בקו תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו, במשפחתו ובעקרונותיו, "ידיעות אחרונות" מרבה בביקורת נגד ראש הממשלה.

באחרונה פורסם ב"גלובס" כי שר האוצר, יאיר לפיד, שנחשב למקורבו של "ידיעות אחרונות", ביקר במשרדי "ישראל היום" לשיחה עם עורכי העיתון ולפגישה אישית עם עורכו הראשי, עמוס רגב.

בתוך כך נודע כי "ישראל היום" ממשיך במגעים לרכישת בית הדפוס ששימש עד לא מכבר את העיתון "מעריב", עם איש העסקים עמוס מימון.

ב"ישראל היום" סירבו להגיב. מ"ידיעות אחרונות" לא נמסרה תגובה.