הטיפ היומי: חברה קטנה המומלצת ב"תשואת יתר"

מחלקת המחקר של וויליאם בלייר ממליצה על חברת המכשור הרפואי Zeltiq Aesthetics

חברת המכשור הרפואי Zeltiq Aesthetics (סימול: ZLTQ) נסחרת בשווי שוק של כ-326 מיליון דולר בנאסד"ק. החברה, שנוסדה בשנת 2005, עוסקת בפיתוח ושיווק של פרוצדורות רפואיות-קוסמטיות להסרת שומן. הפרוצדורה שלה מבוצעת באמצעות טכנולוגיית קירור לא פולשנית שפיתחה.

לפני כשבועיים ביקרנו עם משקיעים אצל מנכ"ל החברה, מארק פולי, וסמנכ"ל הכספים, פטריק וויליאמס. מוקדם יותר נערך יום אנליסטים של החברה.

יום האנליסטים והפגישה שלנו אישרו את האמונה שלנו ביכולתה של החברה לעמוד בתחזיות שמסרה לשנה הנוכחית, ואף לעקוף אותן. זאת בעזרת המשך הגברת הפרודוקטיביות ופעולות נוספות. במבט קדימה, אנחנו מעריכים שהיוזמות האסטרטגיות של זלטיק יאפשרו לה להשיג שיעורי צמיחה של 15%-19% בשנים הקרובות.

למשקיעים בקטנות

במהלך המחצית השנייה של 2013 ובשנת 2014, המיקוד של זלטיק יהיה על הגדלת כוח המכירות שלה. כיום, חצי מצוות המכירות של החברה מורכב מעובדים חדשים, והצוות ישיג להערכתנו פרודוקטיביות מלאה במחצית השנייה של השנה.

בשנת 2014 זלטיק צפויה להשיק מוצרים חדשים. ביום האנליסטים הנהלת החברה ציינה, שהחברה מצפה לקבל את אישור רשות המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) לשימוש במוצר שלה להתוויה נרחבת יותר, עד סוף שנת 2014. במקביל, אנחנו מצפים מהחברה להציג נתונים קליניים בנוגע להתוויות פוטנציאליות חדשות, והדבר ישפיע על המניה.

מניית זלטיק נסחרת כיום לפי מכפיל של 2.7 על ההכנסות הצפויות לה (להערכתנו) בשנת 2014. כלומר, המניה נסחרת במכפיל גבוה יותר מאשר מניות אחרות בתחום האסתטי, אך במכפיל נמוך יותר מאשר לקבוצת ההשוואה הנוספת, של מניות של חברות צמיחה בתחום הטכנולוגיה הרפואית. אנו ממליצים למשקיעים בחברות קטנות (Small Cap) לקנות את מניית זלטיק, וממליצים עליה "תשואת יתר".

*** מחלקת המחקר, וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון