ה"טלגרף" מאשר את חשיפת "גלובס": מטומי בדרך להנפקה בלונדון

חברת טכנולוגיות הפרסום של אילן שילוח, שתנסה לגייס כ-100 מיליון ליש"ט (כ-160 מיליון דולר), מינתה את מורגן סטנלי ו-UBS לחתמי ההנפקה הראשונית

עיתון ה"טלגרף" הבריטי דיווח אתמול כי חברת מטומי (Matomy) תבצע ככל הנראה הנפקה בלונדון לפי שווי של 300-350 מיליון ליש"ט (כ-480 עד 550 מיליון דולר).

החברה, שתנסה לגייס כ-100 מיליון ליש"ט (כ-160 מיליון דולר), מינתה את מורגן סטנלי ו-UBS לחתמי ההנפקה הראשונית שלה.

לפני כ-3 שבועות דווח ב"גלובס" כי חברת טכנולוגיות הפרסום הישראלית מטומי (Matomy) שבשליטת הפרסומאי אילן שילוח פועלת להנפיק את מניותיה בלונדון לפני שווי של 400-500 מיליון דולר. בחברה שותפים בין היתר גם קרן ויולה, מנכ"ל מטומי מדיה עופר דרוקר וניר טרלובסקי.

בעלי השליטה במטומי תכננו להנפיק אותה כבר בתחילת השנה הנוכחית, אולם בהמשך החליטו לדחות את המועד. כפי שציינו באחרונה, במטומי אמרו אז כי הוחלט לחכות "למומנטום הנכון מבחינת החברה, שנמצאת בצמיחה מתמדת".

למעשה, בחודשים האחרונים התלבטו שם אם להנפיק את החברה בבורסת לונדון או בניו-יורק, וכעת הוחלט כי ההנפקה תיעשה בלונדון, ובשווי הגבוה מזה עליו דובר בעבר.

מטומי הוקמה ב-2006 על-ידי עדי אורזל, עופר דרוקר וכפיר מויאל. בתחילת הדרך החליטו שילוח, יו"ר מקאן-אריקסון ישראל, ושותפו, טרלובסקי, להשקיע בחברה, כחלק מאסטרטגיית ההשקעות שלהם בתחום האינטרנט.