דורי מדיה תפתח עם חברת הטלוויזיה היפנית Nippon Television Network גרסה להפצה בינלאומית של השעשועון היפני המצליח "AHA! Experience" ותפיץ אותו בלעדית בעולם.
התוכנית "AHA! Experience" היא אחת הפופולריות ביותר בערוץ, והיא משודרת ברצועת הפריים ביפן במשך 9 עונות.
בימים אלה מפתחת דורי מדיה בשיתוף עם סטודיו גלאם ו-NTV פיילוט לגרסה חדשה של התוכנית, המיועדת להפצה בשוק הבינלאומי.
נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, מסר כי "אנו גאים שחברת NIPPON, אחת מחברות הטלוויזיה הגדולות בעולם, בחרה בדורי מדיה כשותפה וכמפיצה הבלעדית בעולם של אחת מתוכניות הדגל של הערוץ. אנו משוכנעים כי ניתן להפוך את התוכנית לפורמט בינלאומי מצליח, לאור העובדה כי בתוכנית נעשה שימוש רב באמצעים ויזואליים אוניברסליים".
בימים אלה נמצאים אנשי חברת דורי מדיה בקאן שבצרפת, וזאת לקראת תחילת פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי מיפ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.