אירוניה? צוקרברג שילם יותר מ-30 מ' ד' כדי לשמור על פרטיותו

מייסד פייסבוק רכש 4 בתים של שכניו לאחר שמשקיע התעניין ברכישה ומכירה ברווח של אחד הבתים, תוך שהוא משתמש בטקטיקת שיווק המבוססת על העובדה כי מייסד פייסבוק מתוגרר בסמוך

מארק צוקרברג ביצע לאחרונה רכישה יוצאת דופן, או יותר נכון ארבע רכישות יוצאות דופן. מייסד הרשת החברתית פייסבוק רכש ארבעה בתים המקיפים את ביתו בפאלו-אלטו, קליפורניה, תמורת עשרות מיליוני דולרים, זאת ככל הנראה במטרה להשיג קצת פרטיות. כך לפי דיווח של אתר החדשות "מרקורי ניוז".

לפי הדיווח, הבתים אותם רכש צוקרברג עלו לו יותר מ-30 מיליון דולר והם כוללים בית אחד בשטח 241 מ"ר שעלה לו כ-14 מיליון דולר.

מייסד גוגל לארי פייג' עשה מהלך דומה לפני מספר שנים כדי שהוא יוכל לבנות אחוזה עצומה בשטח של כ-600 מ"ר. אולם נראה כי הסיבה של צוקרברג היא אחרת. נראה כי הוא אינו מעוניין לחיות בבית גדול וראוותני, אלא, באופן אירוני, מעוניין בקצת פרטיות.

צוקרברג החל לרכוש את הבתים לאחר ששם לב כי אחד מאנשי קהילת ההיי-טק בפאלו-אלטו מעוניין לרכוש את אחד מהבתים של שכנו ולאחר מכן למכור אותו ברווח תוך שהוא משתמש בטקטיקת שיווק המבוססת על העובדה כי מייסד פייסבוק מתוגרר בסמוך לאותו בית. צוקרברג החל לרכוש את ארבעת הבתים של שכניו בדצמבר אשתקד ולפי ההערכות בכוונתו להשכיר אותם בחזרה לבעלים הקודמים שלהם.

ניתן לומר שזה קצת עצוב וקצת אירוני לגלות שצוקרברג מבזבז כל כך הרבה כסף כדי לשמור על הפרטיות שלו, בעוד שהרשת החברתית אותה הוא יסד מסירה כל הזמן הגדרות שונות המאפשרות שמירה על הפרטיות.