מבצע במועדון "חבר": 3 חדרים בראש-העין ב-888 א' ש'

את הפרויקט יבנו החברות תדהר ו-CPM ■ גורמים ב"חבר": מדובר בהנחה של 12% על הדירות

המלחמה על שיווק הדירות בשכונת הענק החדשה בראש העין מתחילה. לאחר חודשים של שמועות הכריזו היום (ב') החברות תדהר ו-CPM על יציאה לשיווק של הפרויקט החדש בראש העין.

השיווק ייעשה במסגרת שיתוף פעולה של החברות עם מועדון הצרכנות של "חבר" במסגרתו עתידה החברה לשווק כ-400 דירות במחירים של החל מ-888 אלף שקל לדירות 3 חדרים בשטח 76 מ"ר בקומה הראשונה. עוד במסגרת המבצע ישווקו דירות 4 חדרים בשטח 102 מ"ר בהחל מ-1.095 מיליון שקל, דירות 4.5 חדרים בשטח 112 מ"ר בהחל מ-1.193 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בשטח 120 מ"ר בהחל מ-1.269.

לדברי גורמים ב"חבר", מחירי הדירות המוצעים כעת נמוכים בכ-12% ממחירון החברה הרגיל. יש לציין שבשלב הראשון הדירות משווקות רק לחברי מועדון הלקוחות ורק לאחר ההגרלה שצפוייה להיערך ב-22 בנובמבר יחל השיווק לשאר הציבור. היקף המכירות הצפוי של הפרויקט עומד על כ-1.5 מיליארד שקל והבנק המלווה הוא בנק הפועלים.

כזכור, הפרויקט שאיתו יוצאים כעת החברות לשיווק, ניצב לצד פרויקטים נוספים המשווקים היום בשכונה. לפני מספר חודשים יצאה חברת שיכון ובינוי נדל"ן מקבוצת אריסון במבצע מכירות שהציע דירות 3 חדרים במחיר של החל מ-999 אלף שקל. גורמים בענף טענו אז שמטרת השיווק המוקדם הייתה להקדים את תדהר וחבר. חברות נוספות שיבנו במתחם החדש הן אביסרור משה ובניו, גיא ודורון לוי, דונה, פרץ בוני הנגב, צרפתי שמעון, שפיר מגורים ובנין ופרץ לוזון. חלקן יצאו בשיווק וחלקן יוצאות בזמן הקרוב.

המבצע הנוכחי של תדהר ו-CPM יחד עם חבר יעורר כעת את השוק ומאמצי השיווק של החברות האחרות. למרבית מהחברות האחרות במתחם דירות קטנות בנות 3 חדרים במסגרת הפרויקטים השונים כך שהיצע הדירות הקטנות בשכונה החדשה עתיד להיות גדול.

הפרויקט של תדהר ו-CPM כולל סך הכל 1,036 יחידות דיור שייבנו ב-20 בנייני מגורים במרכז השכונה שעתידה לכלול עם סיומה כ-14 אלף יחידות דיור. תמהיל הפרויקט כולל מספר גדול יחסית של דירות 3 ו-4 חדרים המהווה למעלה מ-50% מיחידות הדיור בפרויקט. על כך אמר היום מנכ"ל תדהר גיל גבע: "זה מה שהשוק רוצה היום. דירות 3, 4 ו-4.5 חדרים. לזה כיוונו בתכנון ולכן יש מספר מאוד גדול של דירות בגודל הזה". עוד הוסיף גבע ואמר כי: " בנוסף לשיווק הדירות לחברי מועדון הלקוחות של 'חבר' התחייבנו גם לשווק כמאה דירות במחירים זהים גם לתושבי ראש העין".

עמיקם אורן, מנכ"ל CPM מסר כי "קבוצת CPM עסקה בהובלת התכנון מאז 1995. במסגרת זו הובילה את אישור תוכנית המתאר ל-14 אלף יחידות הדיור החדשות בראש העין ותוכנית מפורטת ל-4,643 יחידות דיור. בתמורה לעבודתה וכחלק מתנאי המכרז, ניתנה לקבוצה האפשרות לבחור את המתחם למימוש זכויותיה ואמנם המתחם שנבחר למימוש הזכויות הוא המתחם האיכותי ביותר מכל הבחינות".

תמי גורמן כהן, סמנכ"לית השיווק של "חבר", אמרה היום כי "כמו תמיד, המועדון מחפש עבור עמיתיו, אנשי כוחות הביטחון, פרויקטים באזורים גיאוגרפיים אשר יתנו מענה לצרכי העמיתים ובני משפחותיהם. ראש העין היא מהערים הבולטות הנמצאות באזורי עניין אלו".

את תדהר מלווה בפרויקט עו"ד ענת מולכו ממשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון. את CPM מלווה משרד עורכי הדין זהבי בלאו ושות'.