רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות
למעלה מ-4,000 עמיתי "חבר" ובני משפחותיהם הגיעו אתמול לכנס המכירות של הפרויקט של תדהר ו-CPM ■ הסכום הכולל בו נרכשו הדירות ע"י אנשי חבר עומד על 1.05 מיליארד שקל ■ ההנחה שהעניקו החברות למועדון: 12% ממחיר המחירון
את הפרויקט יבנו החברות תדהר ו-CPM ■ גורמים ב"חבר": מדובר בהנחה של 12% על הדירות
שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר
השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה