CPM

שיטה למכירת שטחי פרסום באינטרנט: עלות פר 1,000 חשיפות

כתבות אחרונות

 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017

מועדון "חבר" מסתער על ראש העין: 793 דירות ביום אחד

למעלה מ-4,000 עמיתי "חבר" ובני משפחותיהם הגיעו אתמול לכנס המכירות של הפרויקט של תדהר ו-CPM ■ הסכום הכולל בו נרכשו הדירות ע"י אנשי חבר עומד על 1.05 מיליארד שקל ■ ההנחה שהעניקו החברות למועדון: 12% ממחיר המחירון

אורי חודי 23.11.2013

מבצע במועדון "חבר": 3 חדרים בראש-העין ב-888 א' ש'

את הפרויקט יבנו החברות תדהר ו-CPM ■ גורמים ב"חבר": מדובר בהנחה של 12% על הדירות

אורי חודי 14.10.2013

כמה שווים 4,000 אוהדים בפייסבוק?

שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר

איילת נוף 02.09.2010

מהפך: אתרים מתחילים למכור פרסום רק לפי חשיפות

השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה

נועה פרג 21.07.2009