השיחה: ליאור סושרד מפתיע שוב

מי הזמין את האמן העל-חושי להופיע בביתו בלוס אנג'לס? ■ למי תרמו ילדי משפחת פדרמן את מתנות הבת/בר-מצווה שלהם? ■ ולאן הגיעו יגאל אהובי וגלית גוטמן?

לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הופיע האמן העל-חושי ליאור סושרד בפני איל ההון האמריקאי וורן באפט, הוא נקרא השבוע להופעה פרטית נוספת בארה"ב, הפעם בפני האיש העשיר בעולם, ביל גייטס.

מייסד ובעלי מיקרוסופט הזמין את סושרד להופיע באירוע פרטי שנערך בשבת האחרונה בביתו שבלוס אנג'לס. במהלך האירוע העלה סושרד את המארח לבמה והכין עבורו קטע מיוחד הקשור ל-windows. האמן יצר אשליה והפך את התוכנה המפורסמת ל"קוראת מחשבות". כך זה עבד: גייטס נקרא לבמה והתבקש להחביא מטבע באחת מידיו. סושרד גילה באמצעות "התוכנה" באיזו יד הוא מחביא את המטבע במשך עשר פעמים ברציפות.

קהל האורחים, שכלל את חבריו המיליארדרים של גייטס, התרשם מהמופע המוצלח, ואילו סושרד עצמו נהנה לראות את גייטס שובר את הראש פעם אחר פעם ולא מצליח לפצח את התופעה.

שרייבר בדרייב-אין

המותג Audi החזיר במוצ"ש את הבילוי בדרייב-אין לחיים. כ-300 נהגי מכוניות אאודי הוזמנו לאירוע מיוחד, שבמסגרתו הוקרן בפניהם סרט הקולנוע RUSH, המציג את עולם מרוצי המכוניות, על מסך בגובה של בניין בן 5 קומות שנבנה במיוחד לרגל האיוונט. את הסרט ראו כמובן מתוך המכונית. החוויה כללה כמיטב המסורת האמריקאית גזוז, פופקורן, נקניקיות וגלידה. המתחם שבו נערך האירוע עוצב בעיצוב נוסטלגי שעשה הומאז' לתל-אביב של שנות ה-90 העליזות. "צבא" של אנשי לוגיסטיקה ושירות תפעלו את האופרציה המורכבת של חניית כל רכב במקום המיועד לו, משם יכלו היושבים בו לצפות במסך מזווית אופטימלית, שנבדקה במערכת הדמיה משוכללת ונקבעה באמצעות קרני לייזר.

אמיר שאלתיאל, יגאל שרייבר, סרט דרייב-אין של אאודי / צילום: רון טיפלברג
 אמיר שאלתיאל, יגאל שרייבר, סרט דרייב-אין של אאודי / צילום: רון טיפלברג

אמיר שאלתיאל ויגאל שרייבר

הרגישו כמו פעם: משה אדרי, צבי הוכמן, אמיר שאלתיאל, יגאל שרייבר, אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס; ניב אורון, מנהל חטיבת אאודי; ועוד.

כהן על השור

ברק כהן, מנהל מותגי BMW ו-MINI בדלק מוטורס, ואנג'ליקה קושל, מנהלת השיווק של מיני העולמית, אירחו ביום שישי את בעלי מכוניות מיני בישראל לאירוע שטח מאתגר, שהסתיים בשדות הסמוכים לפולג. המסע כלל התמודדות במשימות ועמידה באתגרים, בהנחייתו הצמודה של מנחה "המירוץ למיליון", רון שחר. כהן עצמו הפגין רוח ספורטיבית במיוחד כאשר בחר במשימה לעלות על מתקן "השור הזועם". האירוע נחתם בהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ: אלעד שרגאי ואדר גולד.

ברק כהן, הפנינג למכונית מיני / צילום: יוסי אלוני
 ברק כהן, הפנינג למכונית מיני / צילום: יוסי אלוני

ברק כהן

בין אלה שהגיעו להשוויץ במיני שלהם: אסף כהן, מנכ"ל רשת מוצצים, ובתו קים, שהציגה לראווה מכונית מיני בצבע ורוד עם חתימת שמה על גבי המכונית; והלגה גוטסדינר, בעלת הבוטיק הלגה עיצובים בכיכר המדינה, שהגיעה במיני אדומה ואופנתית במיוחד.

בטבע של אילוז

מיכאל אילוז, מנכ"ל חברת טבע נאות, אירח ביום שישי כ-300 מוזמנים לרגל השקת קולקציית נעלי חורף 14-2013. האירוע נערך בקולנוע לב בתל-אביב וכלל צפייה משותפת בסרטו החדש של וודי אלן, "יסמין הכחולה", בכיכובם של השחקנים קייט בלנשט ואלק בולדווין. אילוז דאג לכך שאורחיו יוכלו ליהנות במהלך האירוע משירות VIP - שכלל מדידת נעליים פלוס המלצות על הצבע, הגוון והדגם המתאים. חיפשו את הנעל המתאימה: איציק צאיג, מנכ"ל אסם; דודי אשכנזי, מנכ"ל רשת מלונות גרנד; אבי שקד, מנכ"ל שריונית חסם; רוני פיבקו, מנכ"ל קלאב הוטל; אלי פדידה, מנכ"ל פסטה נונה; צבי וילדר; פרזנטורית החברה השחקנית נטע גרטי; ואשת התיאטרון, ציפי פינס, שהגיעה עם הבן הלא פחות מפורסם, גיא.

אלדין ואברכהן

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, נדבק לאחרונה באבק כוכבים או ליתר דיוק אבק כוכבי הילדים. במסגרת השקת מבצע לקראת חג החנוכה, שיאפשר ללקוחות הרשת לרכוש כרטיסים מוזלים להצגות הילדים "שלגיה והצייד" ו"אלדין ויסמין", צולמה פרסומת בסניף הרשת בגלילות.

איציק אברכהן, שירי מימון, הראל סקעת, פרסומת להצגות לילדים לחנוכה / צילום: סיון פרג'
 איציק אברכהן, שירי מימון, הראל סקעת, פרסומת להצגות לילדים לחנוכה / צילום: סיון פרג'

איציק אברכהן, שירי מימון והראל סקעת

אברכהן הגיע לסט הצילומים היישר מישיבת דירקטוריון למפגש עם השחקנים שירי מימון והראל סקעת, וסיפר להם כי בני משפחתו נרגשים לקראת החנוכה וכי הוא כבר קיבל לא מעט פניות מחברים שרוצים "לגעת בזוהר" דרכו. עוד נכחו על הסט: מנכ"לית גיתם היוצאת, מיכל המאירי, שהגיעה עם אחד ממחליפיה בתפקיד, המנכ"ל המשותף עידו הר-טוב.

אהובי מאוהב

עמותת "צדק בשבילי" קיימה אמש (א') ערב התרמה מיוחד. האירוע נועד לגייס כספים להמשך המאבק להעלאת המודעות בצרפת לצורך למצות את הדין עם דורסיה של הצעירה לי זיתוני ז"ל, שנמלטו לצרפת וטרם באו על עונשם. מיטב השפים נרתמו להכין ארוחה למוזמנים, שהגיעו לתרום למען המטרה. גלריית מאירהוף אירחה את האירוע.

גלית גוטמן, יגאל אהובי, ערב התרמה לעמותת
 גלית גוטמן, יגאל אהובי, ערב התרמה לעמותת

גלית גוטמן ויגאל אהובי

מי שגנבו את ההצגה ואת תשומת הלב של הצלמים במקום, היו איש העסקים יגאל אהובי, בהופעה פומבית ראשונה עם בת זוגו החדשה, הדוגמנית והמנחה גלית גוטמן. עוד הגיעו לתמוך ולתרום: שרה אללוף; הילה רהב; ספי ולוקה שקד; מיכל נגרין; ושרון אילון.

החגיגה הכפולה של פדרמן

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, ורעייתו מיכל, חגגו ביום שישי בצהריים את בת-המצווה ובר-המצווה של ילדיהם ענבר ותומר. כמתבקש, האירוע נערך במלון הנמצא בבעלות המשפחה - דן אכדיה בהרצליה. ההורים הגאים רוו נחת כאשר ילדי המצוות בחרו לבקש מהבאים שלא להביא להם מתנות ולתרום את כספי המתנות לעמותת נירים, המטפלת בבני נוער בסיכון גבוה, ולספרייה המרכזית לכבדי ראייה.

עמי, ענבר, תומר ומיכל פדרמן, בת ובר מצווה לילדים / צילום: סיון פרג'
 עמי, ענבר, תומר ומיכל פדרמן, בת ובר מצווה לילדים / צילום: סיון פרג'

עמי, ענבר, תומר ומיכל פדרמן

דני גילרמן, ראובן אדלר, בת ובר מצווה לענבר ותומר פדרמן / צילום: סיון פרג'
 דני גילרמן, ראובן אדלר, בת ובר מצווה לענבר ותומר פדרמן / צילום: סיון פרג'

דני גילרמן וראובן אדלר

הגיעו לחגוג בשמש: השרים עוזי לנדאו, ציפי לבני, יצחק אהרונוביץ', סילבן שלום ועמיר פרץ. חברים נוספים שנצפו: ח"כ אבישי ברוורמן ורעייתו יעל; סטס מיסז'ניקוב; מרים פיירברג; צביקה אורן; דובי אמיתי; אברהם טראוב; מיכאל וריקי לוי; ג'ניס ודני גילרמן; אלישבע ורוני מילוא; אלי פפושדו; ליאון קופלר; גדעון וחנה המבורגר; אילנה ויאיר המבורגר; רפי שדה; דוד פתאל; ישראל מקוב; עו"ד אבי פילוסוף; רוני ואלונה קליימן; ישראלה שטיר; ראובן אדלר; קלוד בריטמן; רון יריב; ערן קויאטק; ונוספים.