גאדג'טים: אינפיניטי איקס - סמארטפון מוצלח של אורנג'

אינפינטי איקס הוא מכשיר מוצלח לאור מחירו, אולם בכ-1,700 שקל ניתן לקבל את הנקסוס 4 של LG (גרסת 8 ג'יגה), שנחשב לאחד הסמארטפונים המוצלחים בשוק. במקרה הזה, הלקוח לא צריך להתלבט ולקחת את הנקסוס

התחרות בענף הסמארטפונים הגדילה את מספר היצרניות הפעילות בשוק. המגמה שהגיעה גם לישראל הן יצרניות סיניות כמו ZTE או וואווי המציעות מכשירים במחירים נמוכים. באורנג' החליטו לא להילחם בתופעה אלא לאמץ אותה עם מותג בית בשם אינפיניטי. דגם אינפיניטי איקס החדש הוא סמארפון המיוצר על-ידי TCL הסינית המוכרת יותר תחת המותג אלקטל.

חומרה: המסך בגודל 5 אינץ', ברזולוציה של 720 על 1280 פיקסלים באיכות מוצלחת. המעבד מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון שבסך הכול נותן חוויית שימוש טובה. קיימים התקן NFC לתקשורת לטווח קצר וספיקרפון מוצלח.

ממשק: אנדרואיד ג'לי בין 4.2.1, כמעט ללא תוספות של TCL. אורנג' הוסיפה למכשיר קישורים לשירותים שלה, כמו שירות המוזיקה MyBeat או הגיבוי MyBox.

מצלמה: 8 מגה פיקסל, כולל פלאש ומיקוד אוטומטי. התוצאות מפתיעות לטובה, כשאפילו בצילום במקומות סגורים הגירעון היה נמוך.

סוללה: 2,500 מילי אמפר והיא מחזיקה בקלות מעל 24 שעות.

בשורה התחתונה: אינפינטי איקס הוא מכשיר מוצלח, במיוחד לאור מחירו, אולם בכ-1,700 שקל ניתן לקבל את הנקסוס 4 של LG (גרסת 8 ג'יגה), שנחשב לאחד הסמארטפונים המוצלחים בשוק. במקרה הזה, הלקוח לא צריך להתלבט ולקחת את הנקסוס.

מחיר: 1,630 שקל דרך אתר אורנג', כאשר הערכה גם כוללת עט מגע, כיסוי וגם כרטיס זיכרון בנפח 8 ג'יגה.

ציון: 8.