גרינקורן: יאהו בדרך הנכונה להפוך לגוגל הבאה

ג''וזף גרינקורן: המשקיעים מצביעים ברגליים, המנייה זינקה בכ-40% מחודש מאי כשהאות לעליות השערים במניה היתה הרכישה המוצלחת של טאמבלר; ליאהו יש פוטנציאל עלייה של מעל ל-20%

יאהו עדיין שווה כ-20% מעל השווי הנוכחי שלה, מחיר היעד הבא של המניה עומד עדיין על 40 דולר למניה. כך אמר ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ, המתמחה במסחר במניות טכנולוגיה ורשתות חברתיות. לדבריו, יאהו ממשיכה בכיוון הנכון להיות הגוגל הבאה.

גרינקורן נותר עם אותו מחיר יעד שבו המליץ לרכוש את למניית החברה בסוף חודש מאי, אז נסחרה המניה בשער של כ-26 דולר למניה. "יאהו חזרה לרמת מחיר היסטורית שבה הייתה ערב הצעת המחיר שהציעה עבורה מיקרוסופט. החברה מוכנה עכשיו לקראת השלב הבא ולהשלמת המהפכה של מריסה מאייר בארגון".

לדבריו, הרכישה של טאמבלר בסוף חודש מאי היתה מבחינת המשקיעים ליריית הפתיחה למהלך של עלייה חדה במחיר המניה. "מאריסה מאייר שהיתה מנהלת בכירה בגוגל פועלת במובהק למימוש האסטרטגיה שתוביל לעלייה במספר המשתמשים ומתן חבילת שירותים כוללת ללקוחות החברה כולל מייל, שירותי מדיה חברתית, וידאו באינטרנט ועוד עם חיבור לפורומים המובילים בחברה", הוא טוען.

"נתון מדהים נוסף שחיזק את מניית יאהו הוא העובדה כי לראשונה מזה שנים היא עקפה לאחרונה את גוגל ונכנסה לחברה מובילה בעולם בטראפיק של גולשים. הנתון המרשים הזה אומר למשקיעים במובהק כי הכנסות החברה מפרסום באינטרנט יהיו במגמת עלייה".

גרינקורן ציין בנוסף כי המשקיעים ביאהו מעריכים כי החברה תיהנה בקרוב מהנפקת ענקית המסחר הסינית עליבאבא. חברת המסחר בין עסקים לעסקים הגדולה בעולם שגילגלה רק ב-2012 מכירות של כ-157 מיליארד דולר. בטווח הבינוני יאהו תוכל למכור את חלקה בעליבאבא, דבר שיאפשר למאייר להמשיך במסע הרכישות האסטרטגיות.