ג'ים קריימר סבור כי השבוע הקרוב שופע הזדמנויות

עונת הדוחות בארה"ב, כמו גם פרסום דוח התעסוקה שנדחה עקב השבתת המשק, הם לדברי ג'ים קריימר אלה שיתנו השבוע את הטון

לאחר שבארה"ב נשמעה אנחת רווחה עם המצאו של פתרון לסוגיית תקרת החוב, ג'ים קריימר מאמין שהשבוע הקרוב עומד להציע שפע של הזדמנויות למשקיעים. "השבוע הבא הוא שבוע גדול", אמר אתמול (ו') קריימר בתוכניתו באתר CNBC. "יש עוד רווחים בדרך".

נזכיר כי ביום ו' ננעל המסחר בוול סטריט בעליות שערים. כך למשל, גוגל דיווחה על עלייה של כ-15% ברווח הנקי. עליות אלו התקיימו לאחר שאיום חדלות הפירעון הוסר, והמחוקקים הגיעו בשבוע שעבר להסכמה בנוגע להרמת תקרת החוב. אך יחד עם זאת, ייתכן שמדובר בהפוגה זמנית בלבד, והמשבר עלול לשוב לסדר היום בתחילת 2014.

כך או כך, קריימר התייחס בתכנית לעונת הדוחות, ואלה הם בין היתר הנתונים אחריהם הוא ממליץ לעקוב בימים הקרובים:

ביום ב', עם פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט, קריימר ממליץ לעקוב היטב אחר דוחותיה של V.F. Corp. . לדבריו, דוחות החברה האחראית על מספר מותגים של מוצרי צריכה וביגוד, עשויים לאושש את ההנחה כי הצרכנים בארה"ב אכן מוציאים יותר כסף על טובין אלה.

חברה נוספת שקריימר ממליץ לבחון ביום ב', היא Netflix . "אם החברה שדיווחה על 1.5 מיליון נרשמים חדשים בארה"ב, המצטרפים ל-1.25 מיליון ברחבי העולם אכן תגיע לצפי, אני סבור שהיא יכולה להתחזק בקלות ב-10%", הוא אמר.

יום ג': "השבוע יום שלישי הוא יום שישי", ציין קריימר, ובכך התכוון לדוח התעסוקה שפרסומו נדחה בשל השבתת המשק, ולכן הוא ככל הנראה יתפרסם ביום ג' הקרוב. קריימר הסביר כי במידה והדוח יצביע על שיפור משמעותי בשוק העבודה בארה"ב, יש לצפות בעקבותיו לשובו של הדיון על צמצום תכנית ההרחבה הכמותית. אם אכן כך יהיה, לדבריו המניות עשויות להיסחר במחירים נמוכים יותר מרמתן הנוכחית, כך שתהיינה מבחר הזדמנויות בשוק.