רענן כץ שולח את שחקני הכדורסל ללמוד

איש העסקים ממיאמי יעניק מלגת לימודים בסך 1,000 דולר לישראלי המצטיין בכל מחזור בליגת העל

איש העסקים רענן כץ ממשיך לתרום לכדורסל הישראלי. הפעם סיכם כץ עם מינהלת ליגת העל בכדורסל כי יעניק מילגת לימודים בסך 1,000 דולר לשחקן הישראלי שיבחר למצטיין השבועי של המחזור. את התרומה יעניק כץ באמצעות חברת RK Centers שבבעלותו. ממינהלת הליגה נמסר כי השחקן ייקבע על ידי ועדה מיוחדת של המינהלת.

כץ ביקר הבוקר במשרדי המינהלת החדשים בשכונת רמת החייל בתל אביב ביחד עם נציגו בישראל צביקה קציר, שם נועד לישיבה עם יו"ר המינהלת שמואל פרנקל, המנכ"ל עדלי מרכוס ובעלי גלבוע/גליל חיים אוחיון, במהלכה סוכם על מתן המילגה.

רענן כץ אמר: "מטרתי עם מתן מילגה זו בכל שבוע היא לחזק את השחקן הישראלי ולגרום לו לרצות להתקדם ולהצליח יותר, ובמקביל לעודד שחקנים ישראלים לצאת ללימודים ובכך להשקיע ולחשוב על עתידם המקצועי אחרי הפרישה מכדורסל".

יו"ר המינהלת, שמואל פרנקל: "אני מודה לרענן כץ על התמיכה בשחקן הישראלי, אני בטוח שהתמריץ הזה ייתן לשחקנים הישראלים עוד מטרה ועוד סיבה להצטיין ולהתקדם. רענן כץ תורם בשנים האחרונות לאקדמיה ולנבחרת ישראל וזוהי עוד תרומה שלו שמצטרפת לאחרות ותעזור לקדם את השחקן והכדורסל הישראלי".

כזכור, בשנתיים האחרונות תרם כץ מאות אלפי שקלים לאקדמיה של איגוד הכדורסל, ובנוסף הפך לספונסר הראשי של נבחרות ישראל. מאז יצא מהבעלות במכבי תל אביב כדורסל, תרם כץ למספר קבוצות בליגת העל - הפועל חולון, הפועל ירושלים וגלבוע/גליל.