אמפא קפיטל גייסה 80 מיליון שקל בהנפקת אג"ח למוסדיים

האג"ח מדורגות AA3 על ידי מידרוג ונושאות ריבית צמודה של 3.3% ■ שלומי פוגל, יו"ר אמפא: החברה מתכננת לצאת בקרוב בהנפקה נוספת של אג"ח חדשני במטרה לממן את פעילות מימון הסחר וניכיונות לזמן קצר של החברה

חברת אמפא קפיטל מקבוצת אמפא השלימה גיוס של 80 מיליון שקל בהנפקת אג"ח למשקיעים מוסדיים. אגרות החוב שהונפקו מדורגות AA3 על ידי מידרוג ונושאות ריבית צמודה של 3.3% במח"מ לשנתיים.

את ההנפקה הובילה חברת "מגדל חיתום" בניהולו של רועי אייזנמן ומשרד עורכי דין שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות'.

אמפא קפיטל, בניהולו של רו"ח רן שלו, עוסקת במימון חוץ בנקאי לעסקים וכן הלוואות חוץ בנקאיות בישראל. בשנים האחרונות ביצעה החברה 23 הנפקות של אגרות חוב מגובות תזרים מזומנים, שהסתכמו בגיוס של יותר מ-1.5 מיליארד שקל ממשקיעים מוסדיים. במהלך השנים פרעה החברה למעלה מ-1.3 מיליארד שקל.

שלומי פוגל, יו"ר קבוצת אמפא: "זו ההנפקה האחת עשרה במספר. אנו שמחים שבימים אלו בהם שורר חוסר ודאות בשוק הצלחנו לגייס במהירות ובפרמיה נמוכה יחסית ורואים בכך הבעת אמון של שוק ההון בפעילות הקבוצה.

"בכל הנפקה אנחנו משתדלים להתאים את המאפיינים של איגרת החוב לדרישות הספציפיות של המשקיעים, לצרכים ולדרישות העדכניות של שוק ההון מתוך כוונה לספק ללקוחותינו גיוון במכשירי ההשקעה התורמים לפיזור תיקי ההשקעות שלהם. בנוסף, החברה מתכננת לצאת בקרוב בהנפקה נוספת של אג"ח חדשני במטרה לממן את פעילות מימון הסחר וניכיונות לזמן קצר של החברה".