יוסי ירקוני, לשעבר מנכ"ל פובליסיס-אריאלי, מצטרף לרפיד

ירקוני חוזר לענף הפרסום ויתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל חברת שילוט החוצות

יוסי ירקוני, לשעבר מנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, חוזר לתחום הפרסום והמדיה: ל"גלובס" נודע כי ירקוני יתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל בחברת שילוט החוצות רפיד. באחרונה פרש מתפקיד המנכ"ל אורי נצר, ובשלב זה לא מונה לו מחליף.

נראה כי ירקוני צפוי להיות בשלב זה הדמות הבכירה ברפיד - פרט ליו"ר. החיבור בין רפיד וירקוני נוצר על רקע הידע הטכנולוגי שצבר במסגרת פעילותו ב-4 השנים האחרונות בחברת דיגימו אותה הקים וניהל, העוסקת בתחום התשלומים בסלולר ונחשבת לפורצת דרך עולמית בתחום זה.

ברפיד נכנסו בעבר לסוגים שונים של פעילויות דיגיטליות, כמו למשל מסכים דיגיטליים שהוצבו בצמתים מרכזיות. הפרויקט אמנם הצליח לתקופה מסוימת, אבל בהמשך דעכה התעניינות המפרסמים בו, ורפיד הפסיקה את פעילותה בתחום כמעט לגמרי.

ירקוני רחוק מלהיות איש פרסום ומדיה קלאסי. תחילת הקריירה שלו הייתה בענף הבנקאות, ועד כניסתו לענף הפרסום הוא שימש כסמנכ"ל שיווק בבנק המזרחי. באמצע שנות ה-2000 הוא הצטרף למשרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, על מנת להחליף את המנכ"ל המיתולוגי עמוס טל-שיר.

המשרד כבר היה במגמת ירידה, וירקוני אמור היה לנסות להציל את הספינה הטובעת. לתקופה מסוימת נראה היה כי מצבו של המשרד משתפר מעט, אך הזמן הראה כי השיפור היה בעיקר קוסמטי וכלל הסכמים מסחריים שמאוחר יוצר התבררו כלא רווחיים.

בפובליסיס העולמית הבינו כי נדרשים צעדים משמעותיים יותר כדי להציל את המשרד והקימו קבוצת אחזקות שכללה את כל מי שהשתייך לקבוצה באותה תקופה. במסגרת המהלך מינו את יאיר גלר ומשה נסיס לתפקידי יו"ר. לאחר 3 שנים בתפקיד עזב ירקוני את המשרד ויצא מענף הפרסום.

בחברת רפיד אישרו את המינוי ומסרו כי אין עדיין החלטה לגבי התקשרויות עסקיות נוספות.