מנכ"ל חברת השילוט רפיד, לשעבר מנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי
צפוי להחליף בתפקיד את יוסי ירקוני, המנהל את החברה בשנתיים האחרונות
חברות שנפגעו ממבצע "צוק איתן" זקוקות למהלך מהיר ומדויק שיגביר את המכירות, ועל כן הן צריכות קמפיין רזה יחסית ואפקטיבי מאוד
ירקוני חוזר לענף הפרסום ויתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל חברת שילוט החוצות
רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"