הלייקרס על הפנים? קובי פצוע? השידורים נמשכים כרגיל

הקבוצה מלוס אנג'לס תזכה העונה לכמות השידורים הכי גבוהה מחוף לחוף - 25 בסך הכל; גם ההיט והניקס יזכו לחשיפה גבוהה; 3 קבוצות לא יזכו לשידור ארצי

גם בעונה שבה לוס אנג'לס לייקרס, ככל הנראה נטולת קובי בראיינט הפצוע, צפויה במקרה הטוב להילחם על כניסה לפלייאוף - זה לא מונע מהגופים המשדרים בארה"ב להמשיך ולהציב אותה בראש רשימת קבוצות ה-NBA הכי משודרות. הלייקרס יזכו בעונה החדשה, שתצא מחר (ג') בלילה לדרך, ל-25 שידורים - כמות השידורים הגדולה ביותר מחוף לחוף בקרב שלושת הערוצים הארציים שמשדרים את הליגה (ABC, ESPN, TNT).

ביחד עם הלייקרס שובצו עוד שתי קבוצות ל-25 שידורים העונה: האלופה מיאמי היט, וניו יורק ניקס שממשיכה ליהנות מהמעמד בזכות שוק הטלוויזיה מספר 1 בארה"ב ממנו היא מגיעה.

את רשימת הקבוצות הכי אטרקטיביות, מבחינת הגופים המשדרים, משלימות: שיקגו בולס ואוקלהומה סיטי ת'אנדר (24 שידורים כל אחת), ולוס אנג'לס קליפרס (21). שני הישראלים - עמרי כספי וגל מקל - נחתו בשתיים מהקבוצות שיזכו לחשיפה גבוהה מאוד מחוף לחוף: יוסטון רוקטס של כספי תשודר העונה 20 פעמים, דאלאס מאבריקס של מקל שובצה ל-8 משחקים. סגנית האלופה סן אנטוניו ספרס "סובלת" משוק הטלוויזיה הקטן ממנו היא באה, ותשודר רק 15 פעמים מחוף לחוף במהלך העונה הסדירה.

שלוש קבוצות לא יזכו אפילו לשידור אחד מחוף לחף העונה: וושינגטון וויזארדס, שארלוט בובקאטס ופילדלפיה 76'.

בסך הכל ישודרו העונה 142 משחקים מחוף לחוף בעונה הסדירה. ESPN מחזיקה בנתח של 75 משחקים בפריסה ארצית, TNT תשדר 52 משחקים ורשת ABC תסתפק ב-15 משחקים.

יש לציין כי כל הקבוצות מחזיקות בהסכמי טלוויזיה מקומיים שמשדרים את כל משחקי הקבוצות לאוכלוסיה המקומית, גם אלו שלא נכללים בשידור הארצי.

הקבוצות הכי משודרות בעונת 2013/14 מחוף לחוף
ל.א לייקרס 25
מיאמי היט 25
ניו יורק ניקס 25
שיקגו בולס 24
אוקלהומה סיטי 24
ל.א קליפרס 21
יוסטון רוקטס 20
ברוקלין נטס 17
גולדן סטייט ווריירס 17
סן אנטוניו ספרס 15