בקשה לייצוגית ב-13 מיליון שקל נגדי מפיקי המופע של ריהאנה

התובע: "המפיקה לא סיפקה את התמורה המלאה להופעה" ■ "המופע החל באיחור של שעה ו-10 דקות, והצופים המתינו לזמרת בתסכול, עלבון וכעס"

האם מפיקי ההופעה של הזמרת ריהאנה ישלמו ביוקר על ההופעה האומללה של הזמרת המפורסמת בישראל? לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך כ-13 מיליון שקל נגד מפיקי המופע בארץ, שי מור יוסף וגיא בסר.

באמצעות עו"ד חגית חופי טוען המבקש, לירון שור מתל-אביב שצפה במופע, כי "המפיקה לא סיפקה את התמורה המלאה עבור ההופעה ושלשלה לכיסה סכומי כסף רבים".

בין היתר טוען המבקש כי "המופע החל באיחור של שעה ו-10 דקות, בזמן שהצופים עומדים וממתינים לזמרת תוך תסכול רב, עלבון ותחושת כעס".

לדבריו, "נוכח כישלון התמורה, מטרת התביעה היא לפצות את ציבור הלקוחות, ולכן יש לתובענה זו חשיבות ציבורית גדולה".

"ההופעה של ריהאנה - חלטורה; התוצאה הייתה ידועה מראש"

מקבוצת בלוסטון פלס נמסר בתגובה: "אנו מודים לזמרת הבינלאומית המושמעת ביותר בעולם בימים אלה, ריהאנה, על שצירפה את ישראל לסיבוב ההופעות העולמי שלה והגיעה לכאן להופעה מלאה ולא נענתה לקריאות להחרים את ישראל ולא להגיע הנה.

"אנו מבקשים לציין כי מבחינת ההפקה של הופעת ריהאנה בישראל נתנו את השירות הטוב ביותר לקהל הישראלי: סידורי האבטחה, החניה, ההכוונה, הבמה, הסאונד וכל מה שההפקה בישראל הייתה אחראית עליו היו לעילא ולעילא.

"לצערנו, הזמרת הבינלאומית איחרה להופעה. אנו מצרים על כך, אבל להפקה בישראל אין קשר לאיחור זה.

"אנו מבקשים להדגיש כי למרות העיכוב בשעה, 50,000 ישראלים קיבלו 'שואו' שלא נראה כמותו בישראל. אנו מבינים שהיו כאלו שלא היו מרוצים, אך לדעתנו הרוב המכריע של הצופים נהנה מאד".