משרד פוגל-אוגילבי זכה בתקציב הפרסום של קדילאק

‎‎על התקציב התמודדו גם ‏y&r‏ ישראל ודובצקי-זקס-אוברוצקי, המטפל בו כיום‏ ■ מתחילת השנה הושקעו במותג קאדילק כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎משרד הפרסום פוגל-אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של מותג הרכב קדילאק.

‏כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", חברת ‏UMI‏ ערכה מכרז על תקציב הפרסום של קדילאק, המטופל כיום במשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי. על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ‏y&r‏ ישראל וכן דובצקי, שקיבל הזדמנות להתמודד על התקציב.

‏תקציב הפרסום של ‏UMI‏ הוא אחד הגדולים בשוק בתחום הרכב, אך חלקו של דובצקי בו קטן יחסית. בחלק הארי של התקציב מטפל משרד הפרסום ראובני-פרידן, שקיבל אותו לידיו לפני כשנה וחצי, אז הופקד בידיו המותג שברולט.

דובצקי מטפל כיום בתקציבי המותגים איסוזו וקדילאק, והוא אחראי על פרסומי הטרייד-אין והמוסכים. בעבר היה דובצקי המשרד המשמעותי בתקציב, אך עם השנים חל כרסום במעמדו - בתחילה על-ידי גלר-נסיס, שקיבל את המותג שברולט, ובהמשך על-ידי ראובני-פרידן.

‏לפוגל-אוגילבי יש ניסיון רב בטיפול בתקציבי רכב. המשרד טיפל במשך מספר שנים בתקציבי סובארו ובהמשך בתקציבי צ'מפיון מוטורס. עם זאת, בשנים האחרונות אין הוא מטפל בתקציב רכב כלשהו.

‏מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של קאדילק עמד ב-2012 על כ-2.4 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה הושקעו במותג כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון.