השיחה: חגיגות האלפיון בתיאטרון

אילו מידידי התיאטרון הלאומי הגיעו לפרמיירה של "גברתי הנאווה"? ■ לאן דיווש ארז ויגודמן ביום חמישי ולמען איזו מטרה? ■ ואיפה נצפה נועם לניר צועד עם בתו?

רבים מקהילת העסקים המקומית בילו בסוף השבוע בהצגות. החגיגה החלה כבר ברביעי בערב, באירוע גאלה של אגודת ידידי תיאטרון הבימה, בהפקתן של יו"ר האגודה ציפי רובין, ומנכ"לית התיאטרון, אודליה פרידמן. ידידי תיאטרון הלאומי התייצבו לפרמיירה המבטיחה של "גברתי הנאוה". המחזמר הקלאסי עולה מחדש בבימויו של משה קפטן ובכיכובם של שני כהן, נתן דטנר, דב רייזר, פיני קדרון, מרים גבריאלי ורובי פורת שובל. הבאים זכו ללגום קוקטייל מיוחד שהוגש להם - "קוקטייל הבמה" - שמבוסס על גרייגוס תפוח ורוזמרין. ההכנסות מהערב המיוחד נתרמו לקבוצת צעירי הבימה. נצפו: יעל ורון חולדאי; שרי אריסון; יו"ר דירקטוריון הבימה יוחנן צנגן; אייבי ודליה נאמן; נורית דאבוש; אליעזר פישמן; אירית ואורני איזקסון; דגנית חרל"פ; קיקה ובועז שוורץ; אמנון דיק; עליזה יפו; פיני רובין; שלמה ועתליה שמלצר; תלמה ויהודית רקאנטי; מיקי שטראוס; ברונו לנדסברג; משה טרי; מוריאל מטלון ועוד רבים וטובים.

שרי אריסון,
 שרי אריסון,

שרי אריסון

עדינה ומאיר שמיר,
 עדינה ומאיר שמיר,

החגיגה התיאטרלית נמשכה בחמישי בערב במשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב, שם נפגשו מאות ידידי ארגון וראייטי לצפות יחד במחזמר "סיפור הפרברים". הערב הוקדש לילדי וראייטי המכונים "ילדי הזהב". יו"ר וראייטי, עו"ד אורי סלונים, ורעייתו תמי; נשיא וראייטי, אודי אנג'ל, ורעייתו ענת; ומנכ"לית וראייטי, ריקי אריאלי ובן זוגה יוחנן צנגן - קיבלו את פני הבאים. התייצבו: חבר הנהלת וראייטי גדעון המבורגר, שקבוצת הראל שבבעלותו נתנה את חסותה לערב, עם רעייתו חנה; ליזיקה ועמי שגיא; האחיות עירית רפפורט וורד דרנגר, שהגיעו עם אמם רות רפפורט; יוסי רוזן; נורית ויואב מנור, שהגיעו עם בנם אסף ורעייתו השחקנית ליטל רוזנצוויג; עדינה ומאיר שמיר; לוני ורותי הרציקוביץ'; ומירה קינן שהגיעה עם בתה.

עדינה ומאיר שמיר

לוני ורותי הרציקוביץ,
 לוני ורותי הרציקוביץ,

לוני ורותי הרציקוביץ'

גם חברי אגודת הידידים של תיאטרון באר שבע התכנסו בחמישי בערב כדי לחגוג את העלאתו של המחזה "חבלי משיח" מאת מוטי לרנר. צפו ונהנו מקוקטייל דרומי תרבותי: נעמה כהן, רעייתו של שר הרווחה מאיר כהן; המשנה למנכ"ל כיל, אשר גרינבאום; ראש מועצת עומר פיני בדש; בעלי משרד הפטנטים אתי וכפיר לוצאטו; אתי ואברהם מימון מתבליני מימון, ששוחחו עם השחקן יונתן צ'רצ'י ועם מנכ"ל התיאטרון שמוליק יפרח, ואף העניקו שי מטעמם לבאים - תערובת מיוחדת לסופגניות ברוח החג המתקרב.

ואמש (שבת), חברי אגודת יד ביד, הפועלת למען ילדים בסיכון, בראשות הנשיאה שלי חושן, נפגשו גם הם כדי לצפות ב"גברתי הנאוה" בהבימה. האירוע נערך לציון שלושה עשורים לפעילות האגודה.

צעד קטן לתרומה

עמותת אתגרים בשיתוף מוזיאון נחום גוטמן לאמנות וסותבי'ס ישראל, השיקו בחמישי את התערוכה "צעד קטן" - שבמסגרתה נמכרו יצירות אמנות של אמנים מובילים, למען גיוס כספים לילדים בגיל הרך בעלי מוגבלות. התערוכה, שאצרה מירי בן-משה, נערכה במהלך סוף השבוע במוזיאון ע"ש נחום גוטמן לאמנות בתל-אביב.

יאיר המבורגר, מירי בן משה, יוני המבורגר, עמותת אתגרים / צילום: דניאל בראון ורוני שיצר
 יאיר המבורגר, מירי בן משה, יוני המבורגר, עמותת אתגרים / צילום: דניאל בראון ורוני שיצר

יאיר המבורגר, מירי בן-משה ויני המבורגר

בין הנוכחים בקבלת-הפנים: רבקה סאקר יו"רית סותב'יס ישראל, וסיגל מרדכי, המנכ"לית; יאיר המבורגר ובנו האמן יוני המבורגר, שהציג בתערוכה שתי עבודות; שלומית מולכו; חנה ובני פרי-זן; יגאל וציפי לנדאו; רוני ונאווה דיסנצ'יק; יו"ר אתגרים, דני חלוץ; מנכ"ל אתגרים, אבנר בלנקאי; הגלריסטית נעמי גבעון; נחום פיינברג; וזאב הולצמן.

ויגודמן מדווש בטבע

ארז ויגודמן, מנכ"ל מכתשים אגן ודירקטור בחברת טבע, שידעה את אחד השבועות הקשים בתולדותיה, מצא בחמישי האחרון את הזמן לדווש. ויגודמן ששמו הוזכר בתקשורת כמי שמועמד להחליף את מנכ"ל טבע היוצא ג'רמי לוין, לא רץ למדוד חליפות שלושה חלקים, ובמקום זה עלה על בגדי רכיבה והתייצב להשתתף בחלקו האחרון של מסע האופניים "גלגלי אהבה" למען ילדי בית החולים אלי"ן.

ארז ויגודמן,
 ארז ויגודמן,

ארז ויגודמן

במסגרת המסע, יצאה משלחת של 24 עובדי מכתשים אגן, מתחומי הייצור, השיווק, הכספים והמשאבים הגלובליים, למסע רכיבת שטח חד-יומי מלטרון לבית החולים אלי"ן, באורך 65 ק"מ.

לניר צועד על החוף

מרוץ החופים View ארנה נערך ביום שישי האחרון בחוף ימה של הרצליה. המרוץ, פרי יוזמה של קניון ארנה, מועדון הספורט Sport Club View ועמותת "לב אוהב" למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים או בסיכון, קיבץ אליו אנשי עסקים שבחרו להשתחרר קצת מהשגרה העמוסה בריצה תחרותית לאורך רצועת החוף של הרצליה.


נועם לניר ובתו רוני

את המשתתפים פגש נועם לניר, שעבר שבוע לא קל עם חברת בבילון והגיע עם בתו רוני לצעידה פרטית באוויר הים. הגיעו למרוץ: היהלומן דוד ארבוב; עו"ד אילן שביט עם אשתו רינה; שרון אילון, מנכ"ל הקניון; דוד רגב; ורון שחר, מגיש "המרוץ למיליון". נעדר מהאירוע: יזם האירוע חיים סקאל, שנאלץ לטוס לפגישה דחופה בלונדון לילה קודם.