חגיגת ספורט בטלוויזיה? מכבי ת"א כדורסל עדיין מעל כולם

7.7% צפייה למשחק היורוליג בערוץ 10 ■ הדאבל של ערוץ 1 בשידורי הכדורגל לא הוכיח את עצמו: רק 6.1% למכבי ת"א-פרנקפורט, 4.5% למכבי חיפה-פאוק

הערב הספורטיבי הגדוש אתמול (ה') בטלוויזיה לא התעלה לנתוני צפייה גבוהים במיוחד. עם זאת, דבר אחד בכל זאת עדיין בולט: הציבור הישראלי עדיין מעדיף את משחקי מכבי תל-אביב ביורוליג על פני המשחקים של הנציגות בישראליות במפעלי הכדורגל של אירופה.

המשחק בין ריטאס וילנה למכבי תל-אביב (74-76 למכבי) במסגרת המחזור הרביעי של היורוליג, ששודר ב ערוץ 10 והחל בשעה 19:00, הביא רייטינג ממוצע של 7.7% בקרב משקי-הבית היהודיים.

ערוץ 1, שרכש לשידור מצ'רלטון את שני משחקי הכדורגל במסגרת הליגה האירופית, לא זכה לנתונים גבוהים במיוחד. המשחק בין מכבי תל-אביב לאיינטרכט פרנקפורט (2-4), שהחל בשעה 20:00, גרף רייטינג ממוצע של 6.1% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים. המשחק של מכבי חיפה מול פאוק סלוניקי (0-0), שהחל בשעה 22:05, רשם רייטינג ממוצע של 4.5% בלבד.

את ערב הצפייה אתמול הובילה מהדורת חדשות ערוץ 2 עם רייטינג ממוצע של 22.9%.

יש לציין כי כל משחקי הספורט שודרו במקביל גם בערוצי ה-HD, של ערוץ הספורט (מכבי תל-אביב כדורסל) ושל צ'רלטון (משחקי הכדורגל), שאינם נכללים במדידה של ועדת המדרוג.