תנצחו את נבחרת ספרד במשחק ידידות, תקבלו 5 מיליון אירו

גינאה המשוונית תארח בשבת את אלופת העולם ואלופת אירופה; אנשי הממשל המושחת הבטיחו את הסכום הנ"ל לשחקנים במידה ויעשו את הבלתי יאמן

נבחרת הכדורגל של גינאה המשוונית אינה נחשבת למעצמת כדורגל, בלשון המעטה. השחקנים הבכירים ביותר בסגל שלה מחזיקים בחוזים במועדונים כגון פאנדורי (רומניה), אשטוריל (פורטוגל) ונומנסיה (ליגה שנייה בספרד). באופן טבעי, אף אחד מהכדורגלנים האלו לא מרוויח כסף גדול במיוחד.

כעת, לשחקני הנבחרת האפריקאית יש הזדמנות חד-פעמית לשנות את מצבם: בשבת הקרובה תארח גינאה המשוונית למשחק ידידות שיתקיים במלאבו, בירת המדינה, את נבחרת ספרד (אגב, ספרד שלטה בעבר על גינאה המשוונית ששימשה כאחת הקולוניות שלה).

לרגל האירוע המיוחד, תאודורו נגאמה אוביאנג, סגן נשיא המדינה ובנו של השליט תאודורו אוביאנג נגאמה מבאסוגו - הציע לשחקני הסגל בונוס מיוחד בסך 5 מיליון אירו שיחולק ביניהם, במידה וינצחו את אלופת אירופה ואלופת העולם.

אוביאנג, כך על-פי אתר "יורוספורט", מעוניין "להעניק לבחורים מוטיבציה במשחק החשוב הזה, ולהפגין סולידריות עם הנבחרת הלאומית".

מלבד הבונוס הכולל שיוכלו לחלק ביניהם שחקני הסגל, לשחקן גינאה המשוונית שיבקיע גול הובטח בונוס נוסף - בסך 50 אלף אירו.

גינאה המשוונית הינה דיקטטורה חד-מפלגתית, ומקבלת ציונים גרועים במדדי השחיתות העולמיים. קשרי המסחר שלה עם ספרד מוערכים ב-850 מיליון דולר בשנה.