פרופ' אלן דרשוביץ ישתתף בוועידת ישראל לעסקים

דרשוביץ, אחד הפרופסורים למשפטים המפורסמים והידועים ביותר בעולם ואחד מתומכיה הנלהבים של ישראל בעולם, ישתתף במליאת הפתיחה ביומה השני של ועידת "גלובס"

פרופ' אלן דרשוביץ, פרופסור למשפטים מהמפורסמים ומהידועים ביותר בעולם, הוא מומחה למשפט פלילי ואחד המגינים הבולטים על זכויות אדם באשר הם. דרשוביץ יגיע לישראל ויתארח בוועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס". פרופ' דרשוביץ, אחד מתומכיה הנלהבים של ישראל בעולם, ישתתף במליאת הפתיחה ביומה השני של הוועידה.

דעותיו של פרופ' דרשוביץ, שהיה הפרופסור למשפטים הצעיר ביותר בהיסטוריה של אוניברסיטת הרווארד, ידועות בעולם בכל הקשור להגנה על זכויות האדם. בספרו "The Case for Israel" ("ישראל - כתב הגנה") הוא עונה על הביקורת נגד ישראל; ובספרו האחרון, "The Case for Peace" ("עת שלום"), הוא מפרט את הצעותיו לפתרון הסכסוך במזרח-התיכון.

פרופ' דרשוביץ פרסם מאות מאמרים במגזינים ובכתבי-עת מובילים, בהם "ניו יורק טיימס", "וושינגטון פוסט", "וול סטריט ג'ורנל" ו"ניו ריפבליק". בנוסף, הוא כתב והוציא לאור 27 ספרי פרוזה ועיון, שהפכו לרבי-מכר בכל העולם.

ועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס", הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן "הכלכלה הגלובלית ב-2014". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בימים א'-ב', 9-8 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

לפרטים נוספים ולהרשמה, ניתן להיכנס לאתר ועידת ישראל לעסקים 2013 - כאן