נתן זהבי על הזמר והקטינות: "נערה שחוזרת ב-5 בבוקר - לא תמימה"

"הורים שאין להם מה לאכול מלבישים את הילדות שלהם בבגדי מעצבים מגיל 6 - ולוקחים הלוואות כדי לעשות בת-מצווה עם שמלה שלא עולה על עכבר" ■ "בגיל 13 עושים בוק, בגיל 14 הן רוצות זמרים" ■ "דור פרחי, אהבל, חסר ערכים"

פרשת הזמר והנערות: האם נערות בגיל ההתבגרות והוריהן אשמים בהתנהגות חסרת אחריות לכאורה של הנערות, אשר לפי החשד הובילה לקיום היחסים בין הזמרים לנערות בנות 14-19? דיון ער בשאלה זו התקיים היום (א') בתוכנית של נתן זהבי ברדיו 103FM, כאשר מאזינה תקפה את אלה המפנים אצבע מאשימה לעבר הנערות - ואילו זהבי השיב לה.

"אנשים יושבים בבית ורואים בטלוויזיה אשת ציבור שמראה לתפארת מדינת ישראל את בתה הקטנה, שכבר מגיל 6 מלבישים אותה בבגדי מעצבים עם ילקוט קטן, שעולה משהו כמו 6 שנות לימוד של ילדים אחרים", אמר זהבי בבואו לתאר את אשמת ההורים. "את רואה איך הורים לוקחים הלוואות כדי לעשות לבנות שלהם בת-מצווה שהיא תהיה יותר טובה מהבנות האחרות בכיתה. אז את רואה ילדות בנות 12 עם הורים מטומטמים שלוקחים הלוואות לטווח ארוך, למרות שאין להם מה לאכול, וקונים לה שמלת פאר שאי-אפשר לתפור ממנה חליפה לעכבר קטן, וקונים לה נעלי עקב ומביאים לה מאפרת וספרית, והיא אומרת שהיא רוצה להיות כמו - ותוקעת איזה שם של מישהי שהופיעה ביפה והג'חנון או בכפר והזיבי...".

מגזין G, אוקטובר 2012: מעמד הביניים משתולל עם מסיבות בת-מצווה ב-80 אלף שקל

לדברי זהבי, "אני רואה את הבנות האלה כשהן כמעט נדרסות בגלל האייפון באוזן כשעוברות את הכביש והולכות עם אמא שלהן בגיל 13 לעשוק בוק ושמוק ומגיעות לגיל 14 ויוצאות ב-12 בלילה מהבית בערב יום שישי או חמישי ומסתובבות בחדר ההלבשה של זמר א' או ב' או ז' ומתרפסות. ואז יש איזה סוכן מניאק אומר להן: 'אתן רוצות לראות את הזמר? אז תהיו נחמדות ותביאו אותה כאילו אתן מבוגרות'".

זהבי טען כי מדובר בתופעה של ממש: "בבית-הספר, אותן תלמידות לא באות ללמוד לצערנו. אגב, גם תלמידים, אבל אנחנו מדברים עכשיו על הנערות. התופעה קיימת. ואני לא מדבר עכשיו על אלה שמנצלים את התופעה, אלא על כך שיש היום דור שלם שהוא פרחי לחלוטין - אהבל, מטומטם, חסר ערכים, שהחלום שלו זה להיות אחד מהכוכבים האלה, והם רוצים לגעת בהם, להשתשע איתם, להזדיין איתם, לעשות מה שהם רוצים".

זהבי הוסיף כי "קורבנות הם לא תמיד 100% קורבנות. קורבן לפעמים הולך לטרף עם עיניים פקוחות. זה שהוא מטומטם, ילד, חסר אחריות - זה לא משנה את העובדה. אני יכול להבטיח לך ש-99% מבני ה-15-16-17 מבני-עקיבא או הצופים או הנוער העובד והלומד - לא תראי אותם ביום חמישי בשתיים לפנות בוקר באחד המועדונים, ששם יש את כל הבנות הצעירות, שאחר-כך ליבנו נכמר מרחמים עליהן".

זהבי טען גם כי הורי הנערות הללו אשמים במידה רבה: "על ההורים ישנה אשמה גדולה מאוד, לא קטנה - גדולה מאוד. נערה בת 14-15 שיוצאת ב-12 בלילה לבלות וחוזרת ב-5 לפנות בוקר - אל תהפכי אותה לתמימה. אני יודע מנהגי מוניות שבנות נכנסות אליהם לפנות בוקר אחרי שבזבזו את כל הכסף שלהן על אלכוהול וחגגו, ולא נשאר יותר כסף, אז הן מציעות לנהג המונית שיחזיר אותן הביתה, והן יעשו לו בתמורה משהו שאני לא רוצה לומר מה".