הזמר החשוד מאיים בתביעה נגד הבלוגר שחשף את שמו

עורך דינו של הזמר לבלוגר: "ראיונות שביצעת בתקשורת לאחר הפרסום המפר היו במטרה להתפרסם על חשבונו של מרשי, תוך שאתה מתעלם מהנזק האדיר שגרמת לו... מרשי שומר את הזכות להגיש תובענה נגדך בגין הנזקים הקשים"

האם בלוגר הרכילות עומרי חיון והזמר המפורסם שחיון פרסם את שמו ייפגשו בקרוב בבית המשפט? עו"ד רפי שפטר, המייצג את אחד הזמרים שנחשד בבעילת קטינה בהסכמה, שיגר לבלוגר מכתב התראה לפני תביעה.

כזכור, חיון החליט להתעלם מצו איסור הפרסום הגורף שהוטל על הפרשה ופרסם באתרו ביום חמישי האחרון את השם בצירוף תמונה של הזמר. לאחר מכן התראיין לכלי תקשורת רבים וחזר שוב על השם האסור לפרסום.

בתגובה מיהרה המשטרה לזמן את חיון לחקירה תחת אזהרה עוד באותו היום בחשד לשיבוש הליכי חקירה. בסיום החקירה הוא שוחרר בערבות של צד שלישי.

במכתב ששלח הבוקר (ב') עו"ד שפטר הוא בא בהאשמות כלפי חיון: "בראיונות שונים אשר ביצעת בתקשורת לאחר הפרסום המפר את ולאחר חקירתך תחת אזהרה כאמור, הקפדת להדגיש את העובדה כי הפרסום כאמור בוצע על-ידך, במטרה אחת - להתפרסם על חשבונו של מרשי, הא ותו לא, והכול תוך שאתה מתעלם מהנזק האדיר שגרמת למרשי בשל פרסום האסור שבוצע על-ידך, לרבות פגיעה בשמו הטוב".

בסיום המכתב טוען עורך הדין כי "הפרסום גרם לנזק אדיר למרשי ומהווה לשון הרע", ומוסיף כי "מרשי שומר בידיו את הזכות להגיש תובענה כנגדך בגין הנזקים הקשים שנגרמו לו כאמור, וזאת לכשיתגבשו נזקיו".

זאת לא ההתכתבות הראשונה בין הבלוגר לזמר. מיד אחרי פרסום השם מצד הבלוגר הגיב הזמר בחשבון הפייסבוק שלו וכתב כי מדובר "בילד כאפות", והבטיח לסגור לו את האתר.

מכתב לעומרי חיון / צילום מתוך אתר MAKO
 מכתב לעומרי חיון / צילום מתוך אתר MAKO