כך יעשה לאיש שמוביל את ליברפול לצמרת הפרמיירליג

ג'ון וו. הנרי, בעלי המועדון, יטיס את לואיס סוארז במטוסו הפרטי בחזרה ממשחקה של נבחרת אורוגוואי - על מנת לשמור אותו רענן לקראת המחזור בשבת

לואיס סוארז, חלוץ ליברפול, יקבל כבוד של מלכים מבעלי מועדון הכדורגל, איש העסקים האמריקאי ג'ון וו. הנרי: האחרון הציע לשחקנה של נבחרת אורוגוואי לחזור מהמשימה הבינלאומית שלו במונטבידאו באמצעות מטוסו הפרטי.

סוארז, 26, ישחק הלילה (בין שלישי לרביעי) עם נבחרתו מול נבחרת ירדן, במסגרת פלייאוף העלייה למונדיאל ברזיל 2014. לאחר שהמשחק הראשון של אורוגוואי על אדמת שכנתה של ישראל הסתיים בניצחון קליל (0-5), ההתמודדות הלילה תהיה לפרוטוקול בלבד - אך לו"ז הטיסות הצפוף אמור להחזיר את סוארז לאנגליה רק בליל חמישי. בליברפול רוצים שהוא יגיע רענן ככל האפשר לקראת הדרבי החשוב של הקבוצה בשבת מול אברטון, שייפתח ב-12:45 בצהריים שעון בריטניה. טיסה ממונטבידאו לליברפול אורכת קרוב ל-17 שעות.

סוארז לא שיחק בתחילת העונה בליברפול, לאחר שהורחק ל-10 משחקים בגין "תקרית הנשיכה" בעונה שעברה, אז נשך באמצע משחק את שחקן צ'לסי, ברניסלב איבנוביץ'. אבל מאז שחזר לפעילות, החלוץ המוכשר חזר להפציץ: כבש 8 שערים ב-6 הופעות בפרמיירליג העונה, והוסיף עוד שני בישולים, במה שמסביר אולי את הרצון העז של ראשי המועדון להקל על הלו"ז שלו.

האדומים פתחו את העונה בצורה נפלאה, ומדורגים בתוך 11 מחזורי ליגה במקום השני בפרמיירליג, מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה ארסנל.

ליברפול רכשה את סוארז בינואר 2011 מאייאקס, בתמורה לדמי העברה של 26.5 מיליון אירו.