טבע מסתערת על שוק של 80 מיליארד דולר בשנה

PGT Healthcare, שיתוף הפעולה בין חברת פרוקטר אנד גמבל וטבע, חובר ל-Swisse Wellness, אשר מובילה את שוק הוויטמינים, המינרלים והתוספים באוסטרליה ■ PGT Healthcare מייצר ומשווק מעל ל-200 מותגי בריאות

PGT Healthcare, שיתוף הפעולה הבינלאומי בין חברת פרוקטר אנד גמבל וטבע , ביחד עם Swisse Wellness, מותג הבריאות המוביל של אוסטרליה, הכריזו היום (ג') על שיתוף פעולה שיעצב מחדש את שתי החברות.

PGT Healthcare תחבור ל-Swisse Wellness כדי להתחיל להרחיב את המבחר שלה למעל ל-100 ויטמינים, מינרלים ותוספים ברחבי העולם במשך השנים הקרובות.

Swisse Wellness היא חברת התרופות ללא מרשם בעלת הצמיחה המהירה ביותר בעולם בחמש השנים האחרונות והיא מובילה את שוק הוויטמינים, המינרלים והתוספים באוסטרליה באופן כזה שהמדינה כיום היא בעלת הביצועים הטובים ביותר בקטגוריה מחוץ לשווקים המתעוררים.

פרוקטר & גמבל וטבע הקימו את שיתוף הפעולה PGT Healthcare בנובמבר 2011. PGT Healthcare מייצר ומשווק מעל ל-200 מותגי בריאות לצרכנים במעל ל-70 מדינות ברחבי העולם.

כיום ניתן להשיג את המוצרים של Swisse Wellness באוסטרליה, בניו זילנד ובארה"ב. שיתוף הפעולה עם PGT Healthcare מכסה את כל השווקים באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית.

השותפות תפעל כדי לשכפל את ההצלחה של Swisse Wellness באוסטרליה כאחת מהשחקניות המובילות בשוק הוויטמינים, המינרלים והתוספים הגלובלי המגלגל 80 מיליארד דולר.

"אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם Swisse Wellness," אמר מנכ"ל PGT Healthcare בראיין דה בוויטלר. "יכולת הצמיחה המוכחת שלהם באוסטרליה בהחלט מדהימה. אנו מצפים בקוצר רוח לעבוד איתם באופן צמוד ולשכפל את ההצלחה הזאת ברחבי העולם," הוא הוסיף.

מנכ"ל Swisse Wellness ראדק סאלי ציין עי "ברצוני להודות לחברים שלנו ב-PGT Healthcare בעוד אנו יוצאים למסע מדהים ביחד. הם השותפים האידיאלים להרחבת הפעילות של Swisse Wellness ברחבי העולם. יש להם הבנה עמוקה של הצרכנים השונים ברחבי העולם, יכולות מרשימות של הבאת מוצרים לשוק והם שותפים לערכים שלנו של שיפור הבריאות והשלומות של לקוחותינו".