חברת גולברי משיקה רשת למוצרי איפור וטיפוח מוזלים

ארבעת הסניפים הראשונים ייפתחו במהלך חג חנוכה הקרוב ■ הרשת מתכננת להגיע לפריסה של כ-20 סניפים עד סוף 2014

חברת האופנה גולברי מצטרפת לשוק מוצרי האיפור והטיפוח המוזלים. החברה תפתח את רשת SACARA, שתציע מוצרי טיפוח ואיפור במחירים שבין 1 שקל לכ-20 שקל. כך למשל, קרם פנים יימכר ב-19.90 שקל, צלליות לעיניים ב-5.90 שקלים, וצבעים לשיער ב-9.90 שקלים.

לדברי משה גולברי, מנכ"ל ומבעלי החברה, עד לסוף שנת 2014 תמנה הרשת 17-20 סניפים, שישתרעו כל אחד על שטח של 180-200 מ"ר.

ארבעת הסניפים הראשונים ייפתחו בעוד כשבועיים, במהלך חג החנוכה, בקניון מלחה ירושלים, בביג אילת, במרכז העיר כפר-סבא ובקניון סירקין פתח-תקווה. בחודש דצמבר הקרוב תפתח הרשת סניף נוסף בקניון הדר תלפיות ירושלים. בטווח רחוק יותר מתכננת החברה להגיע לפריסה של 35 סניפים. הרשת תנוהל על-ידי אביב בן-משה.

גולברי אומר ל"גלובס", כי "נמכור קוסמטיקה איכותית במחירים המתאימים לכל כיס ולאווירה הכללית ברשת. אנחנו נעניק חוויית קנייה שאין כמוה במדינת ישראל".

בשנים האחרונות הוקמו מספר רשתות המציעות מוצרי טיפוח ואיפור מוזלים וחלקן זוכות להצלחה. בין הרשתות ניתן למנות את WOW קוסמטיקס עם 35 סניפים, לוקה עם 25 סניפים והרשתות ביוטי קר ומיי קוסמטיקס, שמפעילות גם הן מספר סניפים בפריסה ארצית.

גולברי אומר עוד כי "אנחנו לא מתחרים באף אחד. אנחנו מביאים בשורה חדשה". עם זאת, כניסת רשת גולברי תחדד את התחרות בתחום ואם הרשת החדשה אכן תצליח, יש להניח כי צמיחתה תגיע גם על חשבון שחקנים קיימים, במיוחד לאור העובדה שהמחירים מוזלים בכל הרשתות ולכן התחרות לא תתקיים בזירת המחיר.

חברת האופנה גולברי נמצאת בבעלות האחים משה, יעקב ודוד גולברי. גולברי החלה את דרכה ב-1978 ולקראת שנת 1990 פתחה את החנות הראשונה ברשת. הרשת מונה היום 73 סניפים.