מוצרי טיפוח

כתבות אחרונות

 
מרכז מבקרים וחנות המפעל של ''אהבה'' / צילום: טל אזולאי

איך להיות מרוצה מעצמי כמו דייל יופי בן 22: רות עפרוני עושה קניות

רות עפרוני חיפשה דרך להעביר את הזמן עד הצ'ק-אין שלה במלון עין גדי, אז היא נכנסה לחנות המפעל של מוצרי הטיפוח אהבה - ויצאה עם סרום בצבע זרחני ותקווה להיראות צעירה לנצח • קניתי, מדור חדש

רות עפרוני 11.02.2023
מדפי תמרוקים, הרפורמה נדחתה / צילום: תמר מצפי

התאחדות התעשיינים: "מפלים אותנו לרעה ברפורמת התמרוקים"

משרד הבריאות דחה את רפורמת התמרוקים, שהייתה מיועדת לצאת לפועל ב-1 בינואר, בתגובה שיגרה התאחדות התעשיינים מכתב חריף למשרד, ובו טענה לאפליה חמורה • המותג הבינלאומי נאוטיקה הום מתרחב בישראל עם שני סניפי פופ-אפ • וגם: עובדי מיקרוסופט בישראל תרמו כ-70 אלף שקל למימון מלגות לסטודנטים וסטודנטיות מהפריפריה • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 20.12.2022
תמרוקים בסניף של גוד פארם / צילום: גלית חתן

ענף התמרוקים המקומי מצטרף לרגולציה העולמית ומבטיח חדשנות והורדת מחירים

צירופה של ישראל לארגון הבינלאומי לרגולציה בענף התמרוקים, שמגלגל כ-270 מיליארד דולר בשנה, אמור לסייע לה לחזק את מעמדה בתחום • ליאור לוי מהתאחדות התעשיינים: "עוד שנתיים או שלוש נוכל להכפיל את כושר הייצור הישראלי. זו גם מקפצה ליצוא הישראלי"

 

שירה ספיר 12.07.2022
קוסמטיקה / צילום: Shutterstock

מטפחים את התחרות: לילית קוסמטיקה נכנסת לאונליין

הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים

מיכל רז-חיימוביץ' 01.03.2022
אריאלה אמרוסי, בעלת קליניקה לטיפולי אסתטיקה וקו מוצרי טיפוח / צילום: אלעד אדמוני

היא הקימה קו מוצרי טיפוח מהבית של ההורים, ואז הגיעה הקורונה: "נאלצנו לפתוח את החסכונות"

אריאלה אמרוסי מרמת גן, בת 55 • נשואה +3 • קוסמטיקאית ובעלת "אריאלה ביוטי" - קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי וקו מוצרי טיפוח פרטי של מותג בבעלותה • "כל עסק עובר קשיים במהלך קיומו, אבל התקופה המאתגרת בתקופת הקורונה שבה הקליניקה הייתה סגורה בתקופת הסגרים הייתה בכלל לא פשוטה" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

אריאל ויטמן 27.02.2022
ליאת אוליאל, סמנכ''לית דיגיטל ומחקר צרכנים, לוריאל ישראל / צילום: איל יצהר

"חסמי הכניסה בתעשייה שלנו הם נמוכים. כדי לייצר בידול חייבים חוויית ביוטי-טק"

המטרה של ליאת אוליאל, סמנכ"לית השיווק של לוריאל בישראל, היא להיכנס השנה סופסוף לגזרת האונליין • למה חברת האיפור והטיפוח עדיין לא שם, מה למדה מהמהלך שנכשל, ואיך השפיעה הקורונה על הביצועים הכספיים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 25.12.2021
מחלקת הבישום החדשה של סופר-פארם / צילום: טל חמדי

סופר-פארם משיקה מחלקות בישום חדשות ב-3 מיליון שקל

מטרת הרשת היא ש-30% מההכנסות יגיעו ממותגים שנמכרים בה בבלעדיות, בתוך שלוש שנים • בכוונת הרשת להשקיע בשלוש שנים הקרובות כ-10 מיליון שקל כדי לעמוד ביעד

מיכל רז-חיימוביץ' 10.08.2021
מלון ישרוטל המלך שלמה אילת / צילום: בר - אל

ישרוטל פותחת חנות מקוונת למוצרי הטיפוח שלה

ישרוטל משיקה אפיק הכנסה נוסף: חנות אונליין למכירת מוצרי טיפוח לגוף ולבית, המבוססים על המוצרים מבתי המלון של הרשת • מוצרי הטיפוח של המותג הבריטי מולטון בראון הם בין המוצרים המשווקים באתר • טווח המחירים נע בין 30 ל-700 שקל, והמשלוחים יגיעו לכל רחבי הארץ

מיכל רז-חיימוביץ' 14.06.2021
סדרת טיפוח בלונס / צילום: יח"צ

שסטוביץ משיקה מותג פרטי ראשון בתחום הטיפוח

שסטוביץ נכנסת לסגמנט צפוף, אך לדברי מנהלת השיווק קרן מושעי, "עדיין יש מקום לעוד מותג" • לשסטוביץ כבר יש מותגים פרטיים בתחום המזון, אך זו הכניסה הראשונה שלה עם מותג פרטי לתחום הטיפוח

מיכל רז-חיימוביץ' 19.05.2021
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

לוריאל רוצה להפוך לשקופה יותר על רקע התגברות הביקוש למוצרים פחות מזהמים

ענקית הקוסמטיקה הגדולה בעולם, שחווה שחיקה בהכנסותיה בצל השפעות משבר הקורונה, מצהירה בכנס שקיפות וירטואלי כי עד 2030 היא מתחייבת ש-95% מהמוצרים שלה יופקו ממקורות צמחיים מתחדשים • משיקה אפליקציה שתיתן דירוג השפעה סביבתי לכל מוצר

שני מוזס 04.03.2021
קים סודאי, מפתחת פורמולת Born innovative beauty / צילום: טל עבודי

"הקורונה הובילה לעלייה בשימוש במוצרי טיפוח בבית"

בחודש מאי, בשיא הקורונה, קים סודאי הוציאה לשוק את המוצר שפיתחה במשך שנים: פורמולה מיוחדת לטיפול בנשירת שיער ששמה Born innovative beauty • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

מיכל רז-חיימוביץ' 03.12.2020

לוריאל פיתחה שפופרת קרטון שתחליף את שפופרות הפלסטיק

הפיתוח נעשה בשיתוף עם ענקית האריזות אלביאה, בניסיון לצמצם את היקפי הפלסטיק המזהם בו נארזים היום חלק ניכר מהמוצרים בתעשיית הקוסמטיקה • הפיתוח צפוי להגיע למדפים רק בשנה הבאה, ולא ברור עדיין מתי יגיע לישראל

שני מוזס 30.01.2020
אפליקציית GLAMZ. זמינות בכל עת / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

האם נמצאה האפליקציה שתוביל מהפכה בעולם היופי בישראל?

GLAMZ, הפלטפורמה החדשה להזמנת טיפולי יופי, מציעה פתרון יעיל ונוח לשגרת הטיפוח של נשים הנמצאות במרדף הבלתי פוסק אחרי הזמן, ומיצו את תחושת האכזבה מטיפולים לא מוצלחים

קורן דור 09.12.2019

סמנכ”ל הסחר והמכירות של סנו לירן ניסימי מונה למשנה למנכ”ל

ניסימי מועסק בסנו 21 שנה, כשבשמונה השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל הסחר

שני מוזס 02.12.2019
קיילי ג'נר / צילום: שאטרסטוק

קיילי ג'נר מוכרת 51% מחברת הקוסמטיקה שלה ב-600 מיליון דולר

ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית

שירות גלובס 18.11.2019

מסמנת את הגבר הישראלי: לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר

מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"

שני מוזס 22.09.2019

   1234   

   נמצאו 55 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4