מועדון "חבר" מסתער על ראש העין: 793 דירות ביום אחד

למעלה מ-4,000 עמיתי "חבר" ובני משפחותיהם הגיעו אתמול לכנס המכירות של הפרויקט של תדהר ו-CPM ■ הסכום הכולל בו נרכשו הדירות ע"י אנשי חבר עומד על 1.05 מיליארד שקל ■ ההנחה שהעניקו החברות למועדון: 12% ממחיר המחירון

אנשי "חבר" הסתערו על הפרויקט של החברות תדהר ו-CPM בראש העין וחתמו חוזים לרכישת 793 דירות בפרויקט ביום אחד. למעלה מ-4,000 עמיתי מועדון "חבר" ובני משפחותיהם הגיעו אתמול (ו') לכנס המכירות של הפרויקט "תדהר על הפארק, פסגות אפק" בראש העין החדשה.

כפי שנחשף ב"גלובס", החברות החליטו לאחרונה כי למרות הפרסומים שלחברי "חבר" יוקצו 400 דירות בפרויקט, הקצו החברות את כל הדירות הפנויות לחברי מועדון הצרכנות של אנשי הקבע שכאמור ניצלו הקצאה זו ורכשו ביום שישי את כל הדירות. נזכיר כי את שאר הדירות בפרויקט התחייבו החברות למכור לאנשי מינהלת המגורים של צה"ל ולתושבי ראש העין.

ההנחה שהעניקו החברות למועדון הצרכנות, הנחה שעמדה על כ-12% ממחיר המחירון, הובילה לביקוש הגבוה. במקביל, מדובר במהלך יעיל של תדהר ו-CPM למכירת כמעט כל הפרויקט (כ-75% מהדירות בכלל הפרויקט נמכרו כעת) בפרק זמן קצר ביותר. לאחר אירוע המכירות דיווחה חברת תדהר כי הסכום הכולל בו נרכשו הדירות על ידי אנשי חבר עומד על 1.05 מיליארד שקל. כעת תוכל החברה לקבל מימון בנקאי מהיר, ולהתחיל בבנייה ללא צורך במכירת כמות מסויימת מהדירות במכירה מוקדמת כדי שהבנק המלווה יתקדם וייכנס ללווי הפרויקט. בנוסף, חסך מבצע מסוג זה עלויות מימון, שיווק ופרסום גדולות מאוד לחברה.

"למעלה מ-9,000 עמיתי המועדון הביעו עניין ברכישת דירה בפרויקט והצטרפו להרשמה המוקדמת", כך על פי אלי חיים, סמנכ"ל הנדל"ן והרכב במועדון "חבר" ומי שמוביל את תחום הנדל"ן במועדון בשנים האחרונות, "אלפי עמיתים ובני משפחותיהם פקדו את מרכז המבקרים, שהוקם במיוחד באתר הפרויקט, ב-4 השבועות שקדמו לכינוס המכירות".

מוטי לוי, מנכ"ל מועדון "חבר" צרכנות אמר בעקבות המבצע: "בפרויקט זה הצלחנו להגיע למחירים אטרקטיביים אשר איפשרו לזוגות הצעירים ולמעמד הביניים לרכוש דירה חדשה. אנו עדים לביקושים הולכים וגוברים מצד העמיתים לדיור איכותי באזור המרכז. לאור ביקושים חסרי תקדים החלטנו שהפעם יהיה נכון להציע לעמיתים פרויקט אשר ישלב היקף דירות משמעותי במיקום אטרקטיבי".

גיל גבע מנכ"ל ויו"ר קבוצת תדהר אמר: "הצלחת כנס המכירות היא עדות לכך שהצלחנו להעמיד אלטרנטיבת דיור איכותית במחיר אטרקטיבי, למשפחות שרוצות להישאר במרכז הארץ, בעיר שנמצאת בתנופת צמיחה משמעותית. אנו שמחים שבזכות הפרויקט יכולנו להציע כמות גדולה של דירות לשיווק, ולהיות שותפים לפתרון מצוקת הדיור".

עמיקם אורן, יו"ר קבוצת CPM: "את המסע הארוך בראש העין התחלנו לפני 18 שנים כשזכינו במכרז הראשון של מינהל מקרקעי ישראל לקרקע בלתי מתוכננת (מקב"ת) והיום סגרנו מעגל. כבעלי קבוצת CPM, שעמדו כבר בתחילת שנות ה- 90 מאחורי הקמת השכונה הצבאית היוקרתית "נווה אפק" על 1,000 יחידות הדיור צמודות הקרקע שבה, אנו שמחים להמשיך ולבנות בראש-העין שאת הפוטנציאל הטמון בה הבנו כבר אז."