בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב: "אני פגוע באופן אישי מהאוהדים"

לאור מחאות הקהל נגד המאמן אלי כהן, אמר איש העסקים: "הושקעו, מושקעים ויושקעו כאן סכומים אדירים של כסף על מנת להבריא את המועדון"

לא שקט בבית"ר ירושלים: בעלי הקבוצה, אלי טביב, פנה היום (ב') באופן ישיר לאוהדי המועדון, לאחר שחלקם מחה נמרצות בשבת האחרונה נגד המאמן אלי כהן במהלך הפסדה הביתי של הקבוצה 4-1 לעירוני קרית שמונה.

"אני מודע לעובדה שהיכולת שהקבוצה מציגה לא משביעה את רצון כל אוהבי הקבוצה ולא כך צריכה בית"ר להיראות", אמר טביב. "עם זאת, הגירעונות העצומים אליהם נקלע המועדון, והמועד המאוחר בו עבר המועדון לידי - לא אפשר לי להביא את אותם השחקנים כדי להעמיד את הקבוצה אליה שאפתי".

איש העסקים, שרכש הקיץ את בית"ר מידיו של ארקדי גאידמק, הוסיף: "הושקעו, מושקעים ויושקעו כאן סכומים אדירים של כסף על מנת להבריא את המועדון מהמצב בו הוא היה שרוי, אך זה לפני חצי שנה ובחלון העברות הקרוב בכוונתי לחזק את הקבוצה. אני רואה באוהדים שותפים אמיתיים שלי לדרך ולכן לא מובנים לי חוסר הסבלנות והסובלנות, אני פגוע באופן אישי כאשר אני שומע את השריקות והקריאות כבר בדקות הראשונות של כל משחק בו קצת קשה לקבוצה. אני מתקשה להבין ולקבל זאת".

טביב התייחס גם באופן פרטני למעמדו של אלי כהן: "נושא עמדת המאמן כלל לא עומד על הפרק, כאמור אני מודע לקשיים ולכן אני מרוצה מעבודתו של אלי כהן. אנחנו רק בתחילת הדרך וללא תמיכה שאיננה מסויגת, יהיה לי קשה להצעיד את בית"ר למקומות אליהם המועדון ראוי".

בתום 10 מחזורי ליגה, מדורגת בית"ר במקום התשיעי בליגת העל, לאחר שצברה 14 נקודות מתוך 30 אפשריות.