הפרידה של ג'נרלי ממגדל תסדר לחברה רווח של 50 מ' ש'

היום דיווחה מגדל כי חתמה עם ג'נרלי על הסכם במסגרתו האחרונה תמכור למגדל את תיק ביטוח המשנה שלה לפוליסות אובדן כושר עבודה בתמורה ל-6.25 מיליון אירו

כשנה לאחר שמכרה את החזקתה ההיסטורית בקבוצת הביטוח מגדל לידיו של שלמה אליהו ויצאה מישראל, קבוצת הביטוח הענקית מאיטליה, ג'נרלי, נפרדת מהחברה הבת שלה בישראל בעבר בביטוחי המשנה בתחום ביטוחי אובדן כושר עבודה ומסדרת לה רווח חד פעמי של כ-50 מיליון שקל.

היום דיווחה מגדל כי חתמה עם ג'נרלי על הסכם במסגרתו האחרונה תמכור למגדל את תיק ביטוח המשנה שלה לפוליסות אובדן כושר עבודה בתמורה ל-6.25 מיליון אירו (כ-30 מיליון שקל).

בעקבות כך, מגדל התקשרה עם מבטח משנה אחר - סוויס רה - שיחליף את ג'נרלי, ושיעביר למגדל סך של 81.8 מיליון שקל עבור התיק. אם וכאשר הפרידה מג'נרלי תושלם וההתקשרות עם המבטח משנה החדש תאושר, מגדל צפויה להציג רווח לפני מס של כ-50 מיליון שקל, שעשוי להיכלל כבר בדוחות הרבעון הרביעי השנה.

מגדל, שהדירקטוריון שלה אישר לאחרונה את מינויה של ענת לוין למנכ"לית החברה האם של הקבוצה, הציגה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה רווח כולל של כ-459 מיליון שקל, כשהרווח הכולל ברבעון השלישי בלבד הסתכם בכ-173 מיליון שקל.