דורי מדיה תמשיך לספק להוט את ערוצי הסרטים

זאת לאחר שדורי מדיה הסכימה להפחית עוד במחיר שהיא גובה מהוט ■ יונייטד קינג של משה אדרי, שהייתה במגעים עם הוט, בוחנת העלאת ערוץ סרטים עצמאי

דורי מדיה תמשיך לספק להוט את ערוצי הסרטים שלה. ל"גלובס" נודע כי חברת הכבלים חתמה על ההסכם מול דורי מדיה, לאחר שזו הסכימה להפחית עוד במחיר שהיא גובה מהוט, לאחר שכבר הפחיתה בעבר את ערך שירותיה.

דורי מדיה מספקת להוט את ערוצי הסרטים של החברה וביניהם, גולד, דרמה, פאן ופריים. הפקת ערוץ הסדרות HOT ZONE תישאר ככל הנראה בידי חברת הכבלים.

ההסכם החדש ייכנס לתוקפו בינואר 2014, ויימשך, על-פי ההערכות בשוק, כ-3 שנים, זאת לאחר 7 שנים של שיתוף-פעולה בין החברות.

עם פקיעת החוזה המתוכננת לסוף השנה, פתחה הוט במשא-ומתן עם דורי מדיה, ונקטה בטקטיקות שונות הכוללות גם פנייה לגופים אחרים בשוק הטלוויזיה, לראשונה מאז החלה לעבוד עם דורי מדיה, וערכה מעין מכרז למציאת ספק חלופי. בין הגופים שניגשו למכרז, יסמין טי.וי של יוסי עוזרד, אשר בעבר סיפקה את ערוצי הסרטים להוט, ויונייטד קינג של משה אדרי.

בתוך כך נודע ל"גלובס" כי אדרי עצמו בוחן העלאת ערוץ סרטים משל עצמו. על-פי גורמים בשוק התקשורת, אדרי - שקיווה לקבל את ערוצי הסרטים של הוט - עורך בתקופה האחרונה פגישות בהן הוא בוחן את הדרכים שיאפשרו לו להעלות ערוץ טלוויזיה משלו.

האפשרות הסבירה ביותר היא כי אדרי יבקש רישיון מיוחד להעלאת ערוץ, מה שיאפשר לו אי-תלות בפלטפורמות, אשר להן הוא ישלם דמי העברה. אדרי יוכל גם להעלות את הערוץ שלו בפלטפורמות מדיה חדשות שיקומו.

מיונייטד קינג נמסר כי "החברה בוחנת מספר אפשרויות. מעבר לכך איננו מתייחסים לדברים".

מהוט נמסר: "יש לנו שותפות ארוכת-שנים עם דורי מדיה, ואנו מברכים על חידוש ההסכם. מעבר לכך איננו מרחיבים בנושא הסכמים מסחריים בתקשורת".

מדורי מדיה נמסר: "דורי מדיה מברכת על חידוש ההסכם ורואה ב'הוט' שותפה אסטרטגית מלאה וותיקה. אנו שמחים כי יחד נמשיך להציע ללקוחות 'הוט' בערוצים השונים את התכנים הטובים ביותר".