דרור קשטן התפטר מבני יהודה

ותיק מאמני ישראל עזב את הקבוצה שהידרדרה למקום האחרון בטבלה; הפך למאמן השלישי ב-2013/14 שלא מסיים את העונה

דרור קשטן, המאמן הוותיק ביותר בכדורגל הישראלי, התפטר היום (א') מתפקידו כמאמן בני יהודה. זאת לאור פתיחת העונה המזעזעת של הכתומים, שמדורגים בתום 11 מחזורים במקום האחרון בליגת העל, עם 5 נקודות בלבד מתוך 33 אפשריות (15.1% הצלחה).

"זהו יום עצוב לבני יהודה", אמר הבעלים, משה דמאיו. "קשטן החליט לסיים את תפקידו. זו לא הפעם הראשונה במהלך העונה הזו שהוא בא ומבקש לעזוב. ניסינו לשכנע אותו להישאר, אבל הוא היה נחוש בהחלטתו לעזוב. כולם יודעים ומכירים את מערכת היחסים שיש לי עם דרור, אבל הוא התעקש. יעקב אסייג ודרור שמשון יעבירו בינתיים את האימונים עד שימונה מאמן".

זו היתה הקדנציה השנייה של קשטן בבני יהודה. על-פי אתר "דריבליסט", בסך הכל השלים קשטן 82 משחקים כמאמן בני יהודה, בהם הוא ניצח 32 פעמים, הפסיד 31 וסיים עוד 19 בתיקו. בני יהודה כבשה תחת שרביטו 104 גולים פעמים וספגה 95 (21 פעמים העונה).

זוהי הפעם השלישית בלבד בקריירה הארוכה של קשטן, 69, בה הוא לא מסיים את העונה בקבוצה בה הוא עובד. הפעם הקודמת היתה בעונת 2011/12, אז אימן את הפועל ת"א ופוטר על-ידי בעלי המועדון באותה תקופה, אלי טביב. ב-1994/95 פוטר מהפועל חיפה על-ידי הבעלים דאז, רובי שפירא המנוח.

קשטן הוא המאמן השלישי בליגת העל שעוזב העונה את תפקידו. קדמו לו רפי כהן (עירוני רמת השרון) ומשה סיני (מכבי פ"ת). שלוש הקבוצות שפיטרו ב-2013/14 את המאמנים שלהן מדורגות נכון לעכשיו בשלושת המקומות האחרונים בטבלה.