מהו היקף ההון השחור בישראל והאם ניתן לעצרו?

ועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס" תעלה מושב דיון "סכיזופרניית המס" ■ ישתתפו: מנכ"ל משרד רה"מ הראל לוקר, מנהל רשות המסים משה אשר ועוד

ועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס" תעלה מושב דיון מיוחד תחת הכותרת "סכיזופרניית המס". בין הסוגיות שיועלו לדיון: היקף ההון השחור בישראל? מה אפשר לעשות כדי להקטין את ממדי התופעה? איך מתמודדות מדינות בעולם עם ההון השחור? איך מגשרים על הפער בין מיסוי חברות לבין הצורך בהטבות ועידוד השקעות? ועוד.

בפאנל ישתתפו הראל לוקר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה; רו"ח משה אשר, מנהל רשות המסים; ח"כ גילה גמליאל, מרכזת הקואליציה, ועדת הכספים של הכנסת; עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ולשעבר הממונה על הכנסות המדינה; רו"ח אדיר ענבר, סגן נשיא לשכת רואי החשבון; עו"ד פנחס רובין, ראש משרד גורניצקי ושות'; רו"ח איריס שטרק, שותפה-מנהלת, שטרק את שטרק רואי חשבון; עו"ד יהודה שפר, המשנה לפרקליטות המדינה לעניינים כלכליים.

את הפאנל תנחה עו"ד אלה לוי-וינריב, כתבת ופרשנית משפט ב"גלובס".

ועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס", הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן "הכלכלה הגלובלית ב-2014". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל, המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם.

בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי עסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם.

לפרטים נוספים ולהרשמה, ניתן להיכנס לאתר ועידת ישראל לעסקים 2013 - כאן