אלופת העולם בג'ודו ירדן ג'רבי תהיה פרזנטורית של אאורה

חברת אאורה הודיעה כי היא מאמצת את אלופת העולם בג'ודו, ירדן ג'רבי, בדרכה למשחקים האולימפיים בריו בשנת 2016

חברת אאורה ישראל הודיעה היום (ה') כי היא מאמצת את אלופת העולם בג'ודו, ירדן ג'רבי, בדרכה למשחקים האולימפיים בריו בשנת 2016. מדי האימונים של ג'רבי ישאו ב-3 השנים הקרובות את סמל החברה, בדומה לחברות נדל"ן המשמשות כספונסר לקבוצות כדורגל וכדורסל.

ג'רבי היא ילידת נתניה, שם קיבלה אאורה ישראל לאחרונה היתר בנייה להקמת מגדל מגורים בן 30 קומות ו-104 דירות הצופה לים, מערבית לשכונת אגמים.

ג'רבי, המדורגת בשנת 2013 במקום הראשון בעולם, מתאמנת מגיל 6 וזכתה בתארים בינלאומיים רבים במהלך השנים. היא מתאמנת בימים אלה לקראת השתתפותה באולימפיאדת ברזיל ב-2016, והיא הישראלית הראשונה שזכתה בתואר העולמי בג'ודו.

"אני גאה בבחירת אאורה ישראל, הבונה בין היתר בנתניה עיר הולדתי, ושתהיה שותפה גם לבניית עתידי לקראת המשחקים האולימפיים בריו דה ז'נירו", מסרה ג'רבי. "אאורה ישראל היא אחת החברות הראשונות שהרימה את הכפפה ליצירת הקשר יחד, ואני מאוד מעריכה את זה".

לדברי עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל חברת אאורה ישראל, "אנו שמחים לתמוך בירדן בייצוג שלה את מדינת ישראל, ורואים בכל תרומה למדינה חשיבות מאין כמוה. ירדן תתרום מיכולותיה ומניסיונה האישי, בליווי החברה בפרויקטים השונים שלה ברחבי הארץ".