איך מסבירים את מדיניות ישראל לקהלים זרים?

ועידת ישאל לעסקים 2013 של גלובס, StandWithUs, ו-Tel Aviv International Salon מארחים את אלן דרשוויץ, מחבר הספר "ישראל: כתב הגנה"

בימים ספק היסטוריים ספק היסטריים שעוברים על האזור, איך מסבירים את המדיניות הנוכחית של ממשלת ישראל לקהלים זרים? באירוע חד פעמי ויוצא דופן יפגוש אלן דרשוויץ, אחד הפרקליטים המפורסמים בארה״ב והדובר הפרו ישראלי המפורסם בעולם, צעירים ישראלים למפגש של שאלות קשות על המדיניות הישראלית ואיך מסבירים אותה בחו״ל.

מפגש זה ייערך בוועידת ישראל לעסקים של גלובס בשיתוף פעולה עם StandWithUs ו-Tel Aviv International Salon. מטרת האירוע הינה לתת במה לצעירים ישראלים המתעניינים ומתמודדים עם סוגיית ייצוג ישראל בעולם בדרכים שונות ולקבל תשובות לשאלות המגוונות והמאתגרות שהם נתקלים בהם מפי הסנגור מספר אחת של ישראל.

פרופסור אלן דרשוויץ הוא עורך דין יהודי אמריקאי, פרופסור למשפטים באוניברסיט הרווארד דובר, סופר וסנגור ידוע ומוכר בכל הקשור לזכויות אזרחיות ומדינת ישראל. דרשוויץ נולד בברוקלין, ניו יורק ובין כינוייו "המגן הלאומי של זכויות הפרט בארצות הברית", "עורך דין פלילי מספר אחד בעולם", אשר מוכר כיום בזירה הבינלאומית כ "הסנגור הלא רשמי של ישראל", הדובר הפרו ישראלי המוכר בעולם", ו"הסנגור האמריקאי הטוב ביותר של מדינת ישראל".

דרשוויץ מוכר בזכות מעורבות במקרים משפטיים מתוקשרים בארצות הברית, ביניהם משפטו של או.ג'יי סימפסון וכן בזכות פעילותו למען ישראל כדובר, כותב ומרצה.

דרוושיץ סיים תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ייל, שימש כעוזרו של שופט בית המשפט העליון האמריקאי, ארתור גולדברג, והיה המרצה הצעיר ביותר למשפטים באוניברסיטת הרווארד, שם הוא מרצה עד היום.

דרשוויץ ידוע כתומך נלהב ב של מדינת ישראל אשר לא חוסך ביקורת ודעה אישית לצד טיעונים משפטיים אשר מציג בספרו המוכר- "The Case for Israel", אשר יצא בעברית בשם "ישראל - כתב הגנה" בו הוא עונה על הביקורת המוכרת על מדינת ישראל. בספר נוסף שכתב, "The Case for Peace", בעברית "עת לשלום", מפרט את הצעותיו לפתרון הסכסוך העברי-ישראלי. הוא אף מרצה במוסדות אקדמאיים ישראלים ובמאי 2010 הוענק לו תואר דוקטור לשם כבוד מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר "עמית כבוד" מטעם המרכז הבינתחומי הרצליה.