רשת מחסני להב שכרה 1,300 מ"ר במרכז מסחרי ביבנה

רשת הסופרמרקט חתמה לאחרונה על הסכם לשכירת שטח בקומת המרתף במרכז המסחרי שמקימה חברת רוגובין ביבנה, ב-115 שקל למ"ר

רשת הסופרמרקט מחסני להב חתמה לאחרונה על הסכם לשכירת שטח של 1,300 מ"ר בקומת המרתף במרכז המסחרי שמקימה חברת רוגובין ביבנה, ב-115 שקל למ"ר. רוגובין מקימה את המרכז המסחרי בשכונת יבנה הירוקה, לאחר שבחודש מארס 2011 זכתה בקרקע במכרז של רשות מקרקעי ישראל ורכשה את הקרקע תמורת 36.5 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. במכרז אגב, התמודדו 31 חברות, עליהן גברה רוגובין.

היתרון במיקומו של המרכז המסחרי הוא סמיכותו לפרויקט "תדהר על הפארק" שמקימה חברת תדהר וצפוי לכלול 1,000 יחידות דיור, וכן לפרויקט שמקימה קבוצת רכישה שאירגנה קבוצת ב.ס.ר. המרכז צפוי להיפתח במהלך 2015.

מרכז מסחרי רוגובין ביבנה יהיה קניון שכונתי פתוח בן שלוש קומות וקומת מרתף מסחרית שבה יפעל סופרמרקט מחסני להב. בסך הכל יכלול הקניון 6,800 מ"ר, כאשר עד כה שווקו 5,000 מ"ר מתוכם. בין השוכרים שכבר חתמו הסכמים: רשת סופרפארם, גולף, מקדונלד'ס, לנדוור, ריבר, בנק הפועלים, בנק המזרחי, בנק אוצר החייל, קופ"ח מכבי, סטימצקי, ורשתות נוספות. מחירי השכירות נעים בין 140-250 שקל למ"ר, בהתאם לשטח החנות. למתחם שלושה מרתפי חניה עם כ-200 מקומות של חניה חופשית.

מנכ"ל קבוצת רוגובין מולי איזנברג: "במהלך השיווק נוכחנו לדעת שהביקושים שהגיעו אלינו הם כאלה הטיפוסיים למרכז שכונתי כמו בנקים, מרפאות, סופרמרקט, בית קפה וכו', אך גם ביקושים המאפיינים קניונים עירוניים גדולים יותר כמו רשתות אופנה, ספורט, מזון מגוון יותר וכו'. מכיוון ששטחו של הפרויקט הינו כמעט 7,000 מ"ר להשכרה מתאפשר לנו לבנות תמהיל המאפיין מרכז שכונתי עם גיוון רב יותר".