הפרסומות הזכורות והאהובות: קמפיין שוש מוביל בפעם השלישית

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ממשיך לשבור את שיאי הזכירות, עם שיעור זכירות הגבוה ב-80% מהממוצע

זה השבוע השלישי ברציפות שהפרסומת של חברת עלית למותג שוש של שטראוס-עלית, באמצעות משרד הפרסום y&r, מדורגת בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר, וכן בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה הדומים לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.2%.

הפרסומת ממשיכה לשבור את השיאים שהיא עצמה קבעה בשבועות האחרונים. גם השבוע, שיעורי הזכירה של הפרסומת הם הגבוהים ביותר מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך כל השנה האחרונה, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-80% מהממוצע החצי שנתי, העומד על 11.0%.

בפרסומת עומד ילד מול מראה ומתאמן בפנייה להוריו ואומר: "אתם לא מחליטים עליי". הפרסומת עוררה ביקורת, בטענה שהיא פוגעת בסמכות ההורית. בעקבות הביקורת, הוגבלה שעת השידור של הפרסומת.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין לטובה את הפרסומת של רשות המיסים בישראל, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, אשר אינה בעלת קריאייטיב מושקע ובכל זאת הצליחה להתברג למדד הזכורות והאהובות מתוך מאות פרסומות ששודרו השבוע. זאת, ככל הנראה, בשל הנושא של "תוספת הכנסה" שמושך את תשומת לב הצופים.

קמפיין AIG הכי מושקע

הקמפיין של חברת הביטוח AIG, באמצעות מקאן אריקסון הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת נטוויז'ן, עם השקעה דומה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך במעט בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 502 (לעומת 516 בשבוע שעבר). כמו כן, ניכרת ירידה בסך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים, שהשבוע עמד על כ-37.8 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר, שעמד על 40.1 מיליון דולר).

אהובות וזכורות 12/12/13
 אהובות וזכורות 12/12/13