ברעם פרסום מקורי זכתה מחדש במכרז של רש"ת (רשות שדות התעופה) על הזיכיון לפרסום בשדות התעופה ובמעברי הגבול. המכרז הוא לתקופה של 9 שנים עם אופציה להארכה של שנה נוספת.
תמורת הזיכיון תשלם ברעם סכום של 19 מיליון שקל לכל שנה. במכרז של רש"ת התמודדו 6 גורמים שונים מתחום השילוט, כולל החברה הצרפתית הבינלאומית JC דקו.
הסכום אותו תשלם ברעם גבוה משמעותית מסכום המינימום אותו הציבה הרשות כתנאי סף - כ-11 מיליון שקל לשנה.
גיא ברעם, מבעלי ברעם פרסום מקורי, מסר בתגובה: "אנו שמחים מאד על כך שרש"ת בחרה בנו להמשיך ולהעניק את שירותי הפרסום בנתב"ג ובשדות התעופה הפנים-ארציים. הפרסום בנתב"ג הינו ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר, ובכוונתנו להמשיך ולהשקיע בתשתיות פרסום ייחודיות לרבות בתשתית דיגיטלית מתקדמת. המדיה בנתב"ג היא היחידה שעובדת עבור הלקוח 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה".
הזיכיון בו זכתה ברעם מחדש כולל את האפשרות לשווק, למכור, לנהל ולהפעיל את מתקני הפרסום וקידום המכירות במקומות השירות של רש"ת, להקים ולתחזק מתקני פרסום חדשים ופלטפורמות למדיה דיגיטלית ולהפעיל מערכי פרסום אחרים, לרבות קידום מכירות באמצעות נציגי שירות, פרסום על גבי עגלות כבודה לשירות עצמי, פרסום על גבי כלי רכב ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.