אסף אזולאי מונה לתפקיד מנכ"ל משותף בחברת BBDO IM

חברת BBDO IM מתמחה בייעוץ אסטרטגי ■ לצד אזולאי ימונה בקרוב מנכ"ל נוסף

אסף אזולאי מונה לתפקיד מנכ"ל משותף של חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM (Issue Management) מקבוצת גיתם BBDO.

אזולאי מונה לתפקיד על-ידי עמית לבני ועדו הרטוב, המנכ"לים המשותפים של הקבוצה. לצידו של אסף אזולאי ימונה בשבועות הקרובים מנכ"ל נוסף המגויס מחוץ לחברה.

אזולאי, 30, הצטרף לחברה לפני כ-3 שנים ובהמשך מונה לסמנכ"ל לקוחות בחברה. בין השאר הוביל בחברה פרויקטים מורכבים בארץ ובחו"ל אשר הצריכו הפעלה מתואמת של בריתות תוכן עם כלי תקשורת מובילים, יחסי ציבור, אירועי שטח, פרסום, רגולציה ופעילות דיגיטלית רחבה.

לפני כן שימש אזולאי כיועץ התקשורת של שר התמ"ת והתשתיות הלאומיות, פואד בן-אליעזר, וכיועץ לחבר הכנסת יוחנן פלסנר. אסף אזולאי הינו קצין במיל' בחטיבת דובר צה"ל, ובשירותו הצבאי שימש כדובר אוגדת אזור יהודה ושומרון.

BBDO IM מתמחה בייעוץ אסטרטגי ובניהול כולל של הזירה הציבורית והתקשורתית עבור חברות וארגונים בארץ ובחו"ל. החברה מסייעת ללקוחותיה לנהל את מערכות היחסים של הארגון עם כלל בעלי העניין (Stakeholders), הן בימי שגרה והן במצבי משבר.

לבני והרטוב אמרו היום (א') כי המינוי הוא הבעת אמון ביכולותיו של אסף להיות חלק מהנהגת הקבוצה. "BBDO IM היא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים בקבוצת גיתם BBDO, ואנו בטוחים שיחד עם עובדיה המצוינים ימשיך אסף אזולאי להובילה לפסגות חדשות".