גיתם

משרד פרסום ישראלי, שייך לקבוצת BBDO העולמית

כתבות אחרונות

 
ניב חורש וחיה נחום / צילום: אייל נבו

ראובני-פרידן מקימים סוכנות פרסום שתתמחה בנדל"ן

הסוכנות החדשה של ראובני-פרידן תיקרא roof, והמהלך נעשה בשותפות עם חיה נחום, מייסדת "המטבחון" • רשת הסופרמרקטים יוחננוף משקיעה 20 מיליון שקל בסניף חדש ומתכננת לפתוח עוד כ-20 נוספים ברחבי הארץ • אירועים ומינויים

גלית חתן 04.09.2024
עדו הר-טוב, מנכ''ל קבוצת גיתם BBDO, / צילום: יח''צ גיתם

אחרי שנה בלי משרד פרסום: תקציב הוט עובר לגיתם

משרד הפרסום גיתם BBDO יקבל את תקציב הפרסום של קבוצת הוט, המוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה • בשנה האחרונה הקבוצה מיעטה להעלות קמפיינים בטלוויזיה, וייתכן כי בחירת המשרד החדש מאותתת על שינוי כיוון

גלית חתן 22.08.2024
שלומי ויוסי אמיר / צילום: יח''צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
שופרסל | בלעדי

השינויים בשופרסל נמשכים: תיפרד ממשרד הפרסום גיתם

האחים אמיר ממשיכים בקיצוצים ובסבב הפרידות, ופעם – משרד הפרסום גיתם שליווה את הרשת במשך שלושה עשורים • תקציב הפרסום של שופרסל, המוערך בעשרות מיליוני שקלים, צפוי להיחתך דרמטית

שירה ספיר וגלית חתן 06.06.2024
הזוכים של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בתחרות הפרסום גרנות / צילום: אלון גלבוע

הזוכים הגדולים בתחרות הפרסום גרנות: באומן-בר-ריבנאי, בלאנקו ומנצ'

תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות, שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן, התקיימה הערב בפעם הרביעית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום בזמן המלחמה • התחרות כללה 15 קטגוריות, והוגשו אליה 120 עבודות

גלית חתן 22.05.2024
ליאור טנר, מנכ''ל משרד הפרסום גיתם / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל עובר לגיתם

גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני

גלית חתן 03.01.2024
רותם סלע ב-#MomToo, הפנייה לראש ממשלת בריטניה, וקמפיין חמאס כבייביסטר / צילום: צילומי מסך

הקמפיינים החדשים שקוראים לעולם להתערב בהחזרת החטופים

משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת

גלית חתן, ניצן שפיר ומיטל וייזברג 20.11.2023
מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

גלית חתן 11.11.2023
עדו הר-טוב, מנכ''ל קבוצת גיתם BBDO, / צילום: יח''צ גיתם

איתור נעדרים ומערך הסברה: כך הפך משרד הפרסום גיתם לחדר מלחמה

מאז פרוץ המלחמה התגייס ענף הפרסום לסייע בהסברה, אבל בגיתם לקחו את הדברים צעד אחד קדימה עם חמ"ל איתור נעדרים וחטופים שפועל בשיתוף עם גורמי הביטחון • בראיון ל"גלובס" מספר מנכ"ל הקבוצה, עדו הר-טוב, על העבודה עם 200 מתנדבים, מפנה אצבע מאשימה למדינה, ומספק תחזית קודרת לענף הפרסום: "ייפגע הרבה יותר מאשר בקורונה"

גלית חתן 28.10.2023
עמדות טעינה של EV-Edge בסניף שופרסל / צילום: EV-Edge

שופרסל משקיעה בעמדות טעינה ובעגלות חכמות

בעקבות הגידול במספר הרכבים החשמליים שעולים על הכביש הישראלי מדי שנה, ברשת שופרסל יוצאים בשיתוף-פעולה עם EV-Edge המספקת עמדות טעינה • שרגא כץ, מנכ"ל EV-Edge: "הקונה הישראלי מבלה כשעה עד שעתיים בממוצע בקניות המזון השבועיות, ובזמן זה יכול הרכב לטעון כ-50-100 ק"מ" • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 21.02.2023
גיורא רן / צילום: שלומי יוסף

הכירו את המנהל הראשון שקיבל רישיון כדי להביא את מהפכת הקריפטו לשוק הישראלי

"אני לא טיפוס קלאסי של קריפטו", מבהיר גיורא רן, יזם ומנכ"ל HBH, שבה מחזיקים גם היו"ר מושיק תאומים וחברת הפרסום גיתם • לדבריו, המערכת שפיתחה החברה, שנועדה לסייע לגופים פיננסיים מסורתיים לעסוק בתחום, בנויה כך ש"לא יהיה הבדל בין קריפטו למטבע רגיל"

אתי אפללו 14.09.2022
חצר חאסוב גראז / צילום: באדיבות חאסוב

בלב המשולש: מרכז חדשנות ייפתח בערערה

בקרוב ייפתח בערערה חאסוב גראג' - מרכז חדשנות ראשון מסוגו בחברה הערבית, שיספק מרחב עבודה משותף לקהילת הסטודנטים, היזמים, המהנדסים והטכנולוגים • מדובר במיקום אסטרטגי: לב אזור המשולש, שכולל שש ערים ערביות גדולות ו-23 כפרים עם כ-300 אלף תושבים • אירועים ומינויים

גלית חתן 08.09.2022
יעל גולדמן בפרסומת עבר לפליי קארד / צילום: יח''צ

השבוע בעולם הפרסום: תקציב פליי קארד עובר מגליקמן לגיתם

וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2022
גל גדות בפרסומת להוט: הקמפיין התדמיתי תופס מקום / צילום: יוטיוב

שחקן חדש במערך הפרסום של הוט: גיתם BBDO יטפל בתקציב נקסט TV

על רקע השינויים הגדולים בשוק הטלוויזיה, הוט מוסיפה משרד פרסום עבור נקסט - אפליקציית ה-OTT שלה • וגם: תקציב הפרסום של חברת הסמארטפונים OPPO יטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2022
הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2022
גלי גוטליב / צילום: גיתם

גלי גוטליב מצטרף כמנכ"ל ושותף לחברת השילוט לוקיישן

גוטליב צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה בחברה שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין • פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2021
דוד אנוליק / צילום: יח''צ אוהד רומנו

דוד אנוליק ימונה למנכ"ל חברת BBDO IM

אנוליק הצטרף לחברה לפני כחמש שנים לאחר ניסיון של מספר שנים בזירה הפוליטית והציבורית • קבוצת התקשורת גיתם מחזיקה שתי חברות ייעוץ אסטרטגי הנחשבות למנוע הצמיחה שלה

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2021

   12345678910111213   

   נמצאו 207 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13