עקב בקשת "גלובס": אלשטיין ובן-משה יתירו את פרסום הדוח הסודי?

אתמול בבוקר הוגש הדוח על מקורות ההון של בן-משה, והשופט איתן אורנשטיין ביקש להעבירו במעטפה סגורה ולא לפרסמו במערכת "נט המשפט" ■ לאחר בקשת "גלובס" לחשוף את הדוח, הכדור עובר לידיהם של בן-משה ואלשטיין

בעקבות בקשת "גלובס" שהוגשה אתמול (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב להתיר את פרסום דוח צוות הבדיקה לגבי מקורות ההון של מוטי בן-משה, הודיע היום (ה') בית המשפט כי בטרם יקבל החלטה על גילוי הדוח, יאפשר לאדוארדו אלשטיין ולבן-משה למסור את עמדתם העקרונית לבקשה עד מחר (ו') בשעה 12:00.

אתמול בבוקר הגיש עו"ד חגי אולמן, המשקיף החיצוני מטעם בית המשפט, את הדוח על מקורות ההון של בן-משה, אולם הדוח נותר חסוי, שכן השופט איתן אורנשטיין הורה לשלוח אותו במעטפה סגורה ולא לחשוף אותו במערכת "נט המשפט" או לדבר עליו באמצעי התקשורת.

עם זאת, כאמור, "גלובס" הגיש בקשה לבית המשפט, באמצעות עו"ד יורם מושקט, לחשוף את הדוח הנ"ל בפני הציבור.

ההערכות בשוק הן כי צוות הבדיקה שמינה אורנשטיין לא הגיע למסקנות חד-משמעיות לגבי מקורות הונו של בן-משה, לאחר שדן באריכות בסימני השאלה שעלו מדוח החוקר, רו"ח יהודה ברלב, שפעל מטעמו של נוחי דנקנר.

בהחלטתו בנוגע לעתיד השליטה באי.די.בי, קבע השופט אורנשטיין כי בדיקת מקורות הונו של בן-משה מהווה תנאי להעברת השליטה לידיו ולידי אלשטיין.