אסוס ישראל העלימה תלונות לקוחות מעמוד הפייסבוק שלה

בעקבות תלונות רבות על רמת השירות של אסוס ישראל שהופיעו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, החליטה החברה למחוק את ההודעות ולהשאיר בעיקר פוסטים חיובים ■ לאחר פרסום הידיעה ב"גלובס" התלונות חזרו לעמוד

בתקופה האחרונה מגיעות תלונות (כאן) (וכאן) למערכת "גלובס" על רמת השירות במוצרי אסוס בארץ, כאשר התלונות מתרכזות בעיקר בלפטופים שהגיעו תקולים או התקלקלו זמן קצר לאחר התחלת השימוש בהם. כמו כן, תלונות מסוימות טוענות שזמן התיקון היה ארוך וחוסר מענה מנציגי החברה. עמוד הפייסבוק של אסוס ישראל היה המקום המרכזי בו לקוחות החברה הוציאו את התסכול שלהם עליה.

באסוס ישראל החליטו לנקוט בשיטה מוזרה ו"לנקות" היום (ה') בשעות הצהריים את התלונות ולהשאיר בעיקר פוסטים אוהדים בעמוד הפייסבוק הרשמי של החברה. במקום הודעות מהימים האחרונים או מהשעות האחרונות, ההודעה האחרונה שמופיעה בעמוד היא מ-27 ביולי, והיא שיר הלל לאסוס או פוסטים המשבחים את מוצרי החברה. זמן קצר לאחר פרסום הידיעה ב"גלובס" התלונות חזרו לעמוד.

בשבועות האחרונים "גלובס" מסקר את תופעת התלונות נגד השירות של אסוס, בציפייה שהחברה תשנה את צורת העבודה שלה ותפתור ללקוחות הרבים את הבעיות בהם נתקלו. אולם נראה כי באסוס החליטו לנקוט שיטה אחרת ולהעלים את התלונות מעמוד הפייסבוק, ובכך בעצם לנסות לפתור את הבעיה התקשורתית.

בנוסף, לקוחה של אסוס ישראל, עורכת דין בהכשרתה, אמרה ל"גלובס" כי בכוונתה לגייס הלקוחות מעמוד הפייסבוק של החברה ולהגיש תביעה נגד אסוס ישראל בשמה ובשמם על מכשירים תקולים שקיבלו מהחברה. לא מן הנמנע כי זו אחת הסיבות להורדת הפוסטים מהעמוד של אסוס ישראל.

תלונות על בעיות שירות בקרב יבואני מחשבים או סלולר ניתן להעביר לכתובת הבאה:
tzahi-h@globes.co.il

מחברת אסוס ישראל לא נמסרה תגובה עד כה.